Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość qwertyuiopqwertyuiop

zakochane dziecko

Polecane posty

witam, piszę tutaj bo liczę na fachową poradę doswiadczonych rodzicow w tej sprawie. Mam drobny problem z pewnym 8 letnim chłopcem. Jestem studentką i w tym roku sąsiedzi poprosili mnie żebym udzielała korepetycji ich 8 letniemu synkowi. Przychodzę do niego 2 razy w tyg. Chłopiec jest bardzo sympatyczny, kontaktowy, grzeczny i posłuszny i chętnie się uczy - do tego bardzo szybko. Problem w tym, że mały od jakiegoś czasu twierdzi że się we mnie zakochał. Często prawi mi komplementy, przytula się, jak mnie zauważy tylko, biegnie do mnie jak na skrzydłach, chwyta mnie za rękę, patrzy się na mnie z wielkim uśmiechem itd. na podwórku gdy mnie widzi jak przechodzę a on akurat sie bawi, to nagle biegnie do mnie żeby się przytulić. I z jednej strony to słodkie i rozczulające ale z drugiej strony dosyć niezręczne. I teraz nie wiem - czy mam powiedzieć o tym rodzicom? oni wiedzą że on mnie bardzo lubi ale nie widzą jak się np przytula i przymila .. bo przy nich się chyba wstydzi. Ja nie chce wyjść na .. no wiadomo na kogo. sama nie mam dzieci ale chcialabym kiedys miec i takie zachowanie budzi we mnie chyba instynkt macierzynski ale ludzie moga to roznie odebrac. czy powinnam pozwalac mu na takie jego drobne 'czułości' czy zdecydowanie go odepchnąć? czy w ogole najlepiej jakbym zrezygnowala z tych lekcji? bardzo proszę o poważne odpowiedzi bo.. dla mnie to niezręczna sytuacja i nie wiem jak mam się wobec tego chłopca zachowywac..

Gość placebo 21
pedofilka :D dobrze ze nie jesteś facetem a on dziewczynka :D bo byś już dawno siedziała w pace :P To niewinne, przejdzie mu z czasem. Odpychając, zranisz go bardzo i moźe w przyszłości utrudnić kontakty z kobietami.