Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Niezadowolona z zakupu

Do ilu dni mogę oddać towar z którego nie jestem zadowolona ?

Polecane posty

Gość Niezadowolona z zakupu

Drogie mamy, piszę tu na forum bo chyba jest najbardzej ruchliwe, a i dziecka się dotyczy. Kupiłam córeczce taki telefon-komórke z melodiami, uśmiechnietą buzią, która świeci itp... W sklepie wydawał się być fajny ( w pudełku ), dosyć cicho grał, ale pomyślałam, że to pewnie źle słychać z powodu szumu w sklepie no i że w opakowaniu. W rzeczywistości ledwo go słychać, zmieniłam baterie ale to nic nie dało, a potem jeszcze zauważyłam że jeden przycisk się "zawiesza" i wydaje dzwięk na okragło. Jest nienaruszony, nie jestem z nego zadowolona i chcę go oddać. Kupiłam go w ubiegły czwartek, więc tydzień jeszcze nawet nie minął. Wiem, że sklepy mają swoje zasady nieraz, ale często mówią np. w TV, że te zasady są do dupy, bo liczy się przepisy, a one chyba mówią, ze jest to czas 1 miesiąca bez podawania przyczyny. Jak to jest ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlk
możesz spróbować reklamacji i wymiany na nowy, sprawny model.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Niewidoczny dla innych
Tyle, ze ja już go nie chce bo one wszystkie tak cicho grały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlk
a to już chyba tylko dobra wola sklepu. nie ma czegoś takiego jak zwrot towaru bez podania przyczyny. wszelkie zwroty -10dni dot. zakupów online.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlk
bo to właśnie zależy od sklepu. Castorama też ma możliwość zwrotu w dowolnym czasie na podstawie paragonu, a obi ma tylko do 30 dni. więc jest różnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Niezadowolona z zakupu
Własnie przeczytałam na stronie Auchana ( bo tam go kupiłam ) W Punkcie Obsługi Klienta, można również zwrócić produkty niespełniające oczekiwań klienta. Zwroty możliwe są za okazaniem paragonu lub faktury VAT w terminie 7 dni od dokonania zakupu. Ważne jest, by zwracane artykuły miały niezniszczone opakowania. Reklamacje tych produktów z gwarancją i przemysłowych przyjmuje Punkt serwisowo-gwarancyjny. Także mam czas do jutra :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×