Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość niefaaaajnienie

jestesm nieszczesliwa i pije

Polecane posty

Gość niefaaaajnienie

jestem nieszczeslwa studentka i pije. Pije maksymalnie co drugi dzien. A poprzedniego dnia nie mysle o niczym innym jak tylko o tym, ze juz jutro bede pila. poniedzialek picie, wtorek kac, sroda picie i tak w kolko...

Gość nie Ty jedna
🖐️

hmm pij dalej...jesli chcesz ale uwierz mi nie ma sensu wiem co to picie i wiem czym sie konczy przestan poki jeszcze mozesz !!

Gość wszyscy jesteśmy Chrystusami
TVP2

Gość niefaaaajnienie
na razie daje rade. Ciagne dwa kierunki, zdaje egzaminy na kacu, zdarzało mi się konczyc impreze o 6rano i o 8 pijana isc na egzamin ;/ Przestan pic, ale jak? Zycie na trzezwo jest nie do zniesienia. Bezcelowe. Nie do zniesienia.

Gość niefaaaajnienie
"nie czynię tego, co chcę, ale to, czego nienawidzę - to właśnie czynię"

Gość ja bede pic jutro
pije nie tak czesto ale coraz czesciej nie moge sie tego doczekac zycie jest wtedy tak piekne ze ja pierdole

Gość zepsula mi sie klawiatura
jak to naprawi_ Powaynie

Gość qwklskq[
rozumiem mam to samo ale z mężem

Gość qwklskq[
dzisaj znowu się upiłam bo wolę to niżpłakac przez tego idiotę

Gość qwklskq[
masz dwa kierunki dajesz radę aż tak bezcelowe?????

Gość niefaaaajnienie
daje rade. jestem w mensie. wysokie iq i co mi z tego? ehh... nie widze w niczym sensu. Zycie jest bez sensu. I to jest najgorsze. Swiadomosc, ze wszystko bez sensu.

Gość niefaaaajnienie
ja mam przyjaciol i pije z nimi. Oni nie wiedza, ze pije az tak duzo. Ale pije. Raz z jednymi, raz z drugimi, trzecimi. Czesto jednego dnia. Albo sama. Zbankrutuje w dodatku. A zdrowie juz mam zniszczone. Tragedia. Ludzie, jak dajecie radę żyć bez znieczulenia? jak ?

Gość Zagubiona_22