Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość modnisia13562

asosssss

Polecane posty

Gość modnisia13562

posiada ktoś konto na asos.com ? muszę sie poradzić:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dziewczynanglika
posiadam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość modnisia13562
a mogę wiedzieć jak sie zarejestrowałaś ? chodzi mi że ja od jakiegoś czasu próbuję bo upolowałam sukienkę i nie mogę tego zrobić, cały czas wyskakuje zła forma wpisania daty końcowej karty , jestem strasznie zdesperowana sukienka jest moim zdaniem boska a już męczę sie z założeniem konta odddd ponad tygodnia w rezultacie kupę nerwów i sukienka droższa o 10 euro...;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość modnisia13562
jeżeli przesyłka była by przy odbiorze to chetnie bym komuś powiedziała żeby mi zamówił i nie było by problemu, sama nie potrafie tego zrobić z 4 koleżankami 4 różne karty nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dziewczynanglika
oj nie wiem ja sie rejestrowalam z piec lat temu i teraz juz pamieta moja karte i nie musze za kazdym razem wpisywac. A napewno dobrze wypelniasz? Exp date wpisz bez zadnych '/' dziwne... Ale nie mozesz sie zarejestrowac czy nie mozesz zaplacic bo nei akceptuje karty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dziewczynanglika
czyli cos zle wpisujecie. pisz krok po kroku to jakos pomoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość modnisia13562
no wiec wpisuje swoje dane imie nazwisko itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość modnisia13562
i przechoidze sobie do płatności...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość modnisia13562
nfortunately, the card number you entered does not match your card type. Please check you have the right number, and try entering it again. If you have done this and are still having problems, please contact Customer Care with the first 6 digits of the card number and the card type, and well look into it. i takie coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dziewczynanglika
czyli wybierasz zly typ karty. masz vise czy mastercard czy maestro? tam jest opcja wyboru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dziewczynanglika
a jesli nie to wyslij maila do customer care ze probowalas juz kikoma kartami ize nie dziala. i podaj 6 pierwszych cyfr swojej karty i item number zeby wiedzieli o co chodzi. jesli ich wina to jeszcze znizke wytargujesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×