Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Amelia_wawa

ona biedna, on bogaty

Polecane posty

Gość Amelia_wawa

Witam! Przeglądałam wiele wątków na podobny temat, jak mój poniżej, jednak w moim przypadku jest troszkę inaczej. Od pewnego czasu jestem dość zażenowana swoim statusem majątkowym, i coraz poważniej się nad tym zastanawiam, nigdy jakoś się tym nie przejmowałam, mam wystarczającą ilość pieniędzy, aby wyjść gdzieś, dobrze zjeść, ładnie się ubrać, jednak nie jestem z tych ''bardziej zamożnych''... Pół roku temu poznałam wspaniałego chłopaka, jesteśmy zakochani. Jestem studentką stomatologii, on jest na ostatnim roku, więc niebawem kończy studia, jest ustawiony, bowiem ma już swój gabinet i pacjentów - biznes rodzinny... Nie muszę chyba wspominać, w jakich okolicznościach się poznaliśmy, po prostu, na uczelni. Zastanawiam się, czy taki związek ma sens? Nie chcę, aby w przyszłości doszło do takiej sytuacji, że kiedy skończę studia, ''wbiję'' mu się do gabinetu i reasumując ''przyjdę na gotowe'' i jakby nigdy nic, otworzymy wspólny interes. Chodzi o to, że ja raczej NIC materialnego nie wniosę do tego związku. Może powinnam z niego zrezygnować i dać mu szansę ułożyć się z dziewczyną, która nie będzie ''gołodupcem''? Proszę o rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem możesz poszukać chłopaka na kafe. Tu jest wielu bezrobotnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bardzo ciekawe
podoba mi się Twoje podejście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Amelia_wawa
20 zł. z tego co się orientuję, bo nie jestem jeszcze na klinikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Amelia_wawa
Mogłabym prosić o mniej sarkastyczne porady?

Udostępnij ten post


Link to postu