Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Zamach_Smoleńsk

Smoleńsk: były dwie eksplozje. Zamach_Smoleńsk_assassi nation_10_04_2010. Co zro

Polecane posty

Gość Zamach_Smoleńsk

Smoleńsk: były dwie eksplozje Przyczyną katastrofy smoleńskiej były dwie eksplozje, które nastąpiły przed zetknięciem Tu-154 z ziemią - stwierdził amerykański naukowiec, dr Kazimierz Nowaczyk, podczas wysłuchania publicznego w Parlamencie Europejskim w Brukseli. Kazimierz Nowaczyk jest doktorem fizyki, pracującym obecnie na Uniwersytecie w Maryland (USA). Swoje słowa o eksplozjach wypowiedział w siedzibie Parlamentu Europejskiego, gdzie rozpoczęło się dziś kolejne wysłuchanie publiczne na temat katastrofy smoleńskiej z udziałem przedstawicieli rodzin ofiar katastrofy, polityków oraz ekspertów zespołu Antoniego Macierewicza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zamach_Smoleńsk
Źródło: http://ojczyznamoja.salon24.pl(...)-dwie-eksplozje c.d. Rozpoczynając wysłuchanie, szef delegacji PiS we frakcji Europejskich Konserwatystów i Reformatorów w Parlamencie Europejskim prof. Ryszard Legutko stwierdził, że śledztwo w sprawie katastrofy smoleńskiej jest "największym skandalem w lotnictwie od końca II wojny światowej". "Spotkaliśmy się kilkanaście miesięcy temu i od tego czasu wiele się wydarzyło, i moim zdaniem, można bezpiecznie powiedzieć, że wątpliwości (w sprawie katastrofy) nie tylko nie zostały rozwiane, ale narastają" - powiedział Legutko. Pierwsze wysłuchanie w europarlamencie w sprawie katastrofy odbyło się ponad rok temu. W dzisiejszym biorą udział m.in. córka pary prezydenckiej Marta Kaczyńska, wdowa po Przemysławie Gosiewskim Beata Gosiewska, wdowa po szefie IPN Januszu Kurtyce Zuzanna Kurtyka, ojciec nawigatora Tu-154 Mieczysław Ziętek i córka rzecznika praw obywatelskich Janusza Kochanowskiego Marta Kochanowska. Są również obecni eksperci zespołu Macierewicza: prof. Wiesław Binienda, wspomniany dr Kazimierz Nowaczyk z USA oraz sam Macierewicz. Czas podsumować naszą wiedzę na temat tego, jak doszło do tej tragedii, kto jest odpowiedzialny za tę bezprecedensową w dziejach świata zagładę kierownictwa państwowego jednego z największych europejskich narodów- powiedział na początku swojego wystąpienia Antoni Macierewicz. Zaznaczył, że odpowiedzialność za katastrofę smoleńską po stronie polskiej ponosi m.in. kierownictwo Biura Ochrony Rządu i minister spraw zagranicznych Radosław Sikorskich. Poseł PiS wspomniał również o depeszy ujawnionej przez WikiLeaks, która wskazuje na Rosjan jako sprawców tragedii 10 kwietnia 2010 r. Fakt odpowiedzialności strony rosyjskiej udowadniają też - stwierdził Macierewicz - polskie uwagi do raportu MAK oraz sprawozdanie przygotowane przez płk. Milanowskiego zaraz po katastrofie, omawiane na tzw. taśmach Klicha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i co amerykę odkryto?
Niewygodnych parweniuszy usuwaja przyjaciele ze wschodu.Co było z kuklińskim i jego rodzina?? Co było z Sikorskim w Giblartarze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i co amerykę odkryto?
Stalin obiecał i była umowa z Sikorskim,ze Polska będzie wolna.I co jak się wywiazał z tego? wiadomo>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zamach_Smoleńsk
Antoni Macierewicz powiedział: W ciągu ub. roku zostały zgromadzone dowody w sposób bezsporny stwierdzające, że w kokpicie Tu-154 podczas całej podróży nie rozpoznano głosu gen. Błasika i w ogóle nie stwierdzono tam jego obecności. Świadczy o tym ekspertyza IES w Krakowie opublikowana w Polsce przed 4 miesięcami. Ciało gen. Błasika znaleziono w sektorze nr 1, czyli ok. 20 m od kokpitu, który został odnaleziony w sektorze nr 2. Według tejże ekspertyzy w ogóle nie odnotowano dźwięku uderzenia skrzydła o drzewo. W momencie, w którym Rosjanie odczytują wg swojej interpretacji dźwięk uderzenia skrzydła o brzozę, IES stwierdza odgłos przemieszczających się przedmiotów oraz inny niezidentyfikowany odgłos, który wcześniej się zaczął i później się skończył. Mówiąc krótko, w ogóle uderzenia o drzewo nie było. Co więcej, z badań przeprowadzonych przez prof. Biniendę wynika w sposób jednoznaczny, że gdyby w ogóle doszło do uderzenia skrzydłem w drzewo, to przecięto zostałoby drzewo, a skrzydło z punktu widzenia skutecznośności nośnej samolotu - nienaruszone. Macierewicz zaznaczył także, że trajektoria pionowa samolotu wyznaczona przez dane systemów TAWS i FMS wskazuje, że do chwili minięcia punktu, w którym rosła brzoza wskazywana przez raport rosyjski jako przyczyna katastrofy, Tu-154 nigdy nie zszedł poniżej 20 m, a więc nie mógł uderzyć w drzewo. Źródło: http://ojczyznamoja.salon24.pl(...)-dwie-eksplozje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zamach_Smoleńsk
Co zrobi rząd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Einarr
ech ludzie,emerytury,brak pracy,ceny w gore,paliwo a ci znow smolensk.Przeca co tam jeszcze wyjasniac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość były dwie eskplozję
a nawet trzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie chce mi się podnosić swoich starych wypocin, więc przekleję: Konstrukcja półskorupowa skrzydła złożona jest z trzech zasadniczych elementów nośnych: pokrycia, podłużnic i wręg (żeber) . Każdy element konstrukcji pełni inną funkcję wytrzymałościową. Podłużnice przenoszą obciążenia wzdłużne (ściskanie i rozciąganie). Pokrycie przenosi wydatki styczne wywołane siłą tnącą i momentem skręcającym. Wręgi (żebra) przejmują skupione siły normalne oraz różnice wydatków stycznych w pokryciu. Pokrycie w konstrukcji półskorupowej jest relatywnie cienkie, przy niewielkich obciążeniach wydatkach stycznych traci stateczność nie tracąc przy tym zdolności przenoszenia sił stycznych. Skrzydło w żadnym wypadku NIE MOŻE pełnić funkcji kosiarki do drzew. Zetknięcie się skrzydła z przeszkodą stałą ( drewniane słupy ) przy prędkości ok. 250 km/h, obrazuje ten oto filmik: https://www.youtube.com/watch?v=p4rYj9UmmE4&feature=related Bomba próżniowa, gdyby faktycznie eksplodowała z całą pewnością powaliłaby także wszystkie drzewa w promieniu kilkuset metrów, czego nie potwierdzają zdjęcia satelitarne miejsca katastrofy. Ponadto ładunek próżniowy zainstalowany na rakiecie ziemia- powietrze, powietrze- powietrze, lub woda powietrze nie ma żadnych logicznych podstaw, ponieważ ładunki takie stosowane są do niszczenia celów statycznych. Rakiety zdolne do przenoszenia ładunków powietrzno-paliwowych rozlokowane są zazwyczaj na stanowiskach mobilnych. ( kołowych) i są to zazwyczaj rakiety typu S-200, lub jej ewentualne modyfikacje Eksplozja bomby próżniowej: https://www.youtube.com/watch?v=yPFthz-wKxs Rakieta S 200 Wega: http://www.wp.mil.pl/pliki/Image/obrazki_do_stron/strona_66_wega.jpg Kolejną kwestią jest stan obrażeń ofiar katastrofy. Większość ofiar miała obrażenia w obrębie czaszki, oraz rozległe obrażenia wewnętrzne, co w sposób dobitny świadczy o tym, iż samolot przed uziemieniem w wyniku utraty siły nośnej jednego ze skrzydeł ) wykonał obrót o niemal 180 stopni i najnormalniej w świecie uderzył w ziemię kołami do góry a głowami w dół. ( ujawnione obrażenia: Błasika i Kaczyńskiego ) Obrażenia Błasika: W obrębie głowy i szyi: - szarpano-tłuczone rany głowy i twarzy, częściowe obcięcie głowy, złamania kości sklepienia, podstawy czaszki, kości twarzy, zmiażdżenie mózgowia, rozerwanie stawu szczytowo-potylicznego, złamania wszystkich wyrostków kolczystych kręgów szyjnych, złamania 4-7 kręgów szyjnych, częściowe rozerwanie dysku międzykręgowego między 7. kręgiem szyjnym a 1. kręgiem piersiowym na przedniej powierzchni na głębokość do 0,5 cm, zadrapania głowy i szyi. Uszkodzenia powstały w wyniku uderzenia twardego tępego przedmiotu o ograniczonej powierzchni kontaktowej w obrębie głowy, szyi i pośredniego działania skierowanego wzdłuż osi kręgosłupa. źródło: http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/gen-blasik-konal-kilka-minut_167672.html?p=2 Opracowanie własne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
już podżegacze antyunijni pragnący podstępnie obalyć zdobycze unijnej demokracji w akcji!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość profesor fizyki
Petard nie osmieszaj się z tymi wypocinami, nawet nbie rozumiesz tekstu który wkleiłeś:o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poczytaj o mobilnych zestawach S200:D ( szeroko stosowane w Rosji:D) Zarówno kołowe jak i gąsienicowe Zdziwisz się, ale istnieją także mobilne wyrzutnie topolM ( tutaj dopiero się zdziwisz), ale to inny temat. Opracowanie konstrukcji półskorupowej to oczywistość tak oczywista, że twój mózg nie może jej pojąć. Terminologia z podstaw mechaniki najwyraźniej cię przerasta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość oj petard
s200 i topol samo łączenie tych kodów świadczy o.. brak mi słów a powoływanie się na trzy elementy w konstrukcji półskorupowej.. powiem tak składa się z dwóch górnej i dolnej prawej i lewej do wyboru a właściwie z tysięcy twój opis to jest typu samochód ma podwozie i nadwozie oraz napęd :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To nie są kody, ale oznaczenia. Topola wkleiłem ci dlatego, aby uzmysłowić ci fakt instalowania o wiele większych rakiet na zestawach mobilnych. ( następnym razem już się nie zbłaźnisz ) Co do zagadnień związanych z mechaniką i wytrzymałoscią materiałową Al- nie jesteś mi partnerem w dyskusji:D Zapewne dlatego, że właśnie na tych 2 przedmiotach opierały się moje "szkolne" doświadczenia:D Dla takich jak ty wkleiłem filmik obrazujący zderzenie się skrzydła z drewnianymi słupkami w 2 miejscach przekroju. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×