Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

normalniespokojna

WYKRYCIE CIĄŻY PO 2 TYGODNIACH..PYTANIE!!

Polecane posty

Mam 17 lat. 2 Tygodnie temu współżyłam ze swoim chłopakiem. Niestety pękła nam prezerwatywa. Od razu chciałam udać się do ginekologa po tabletkę zapobiegającą ciąży. I tak zrobiłam , jednak na ginekologa bez zapisów trafiłam po 64 godzinach i tak wzięłam tą tabletkę. Po 6 dniach normalnie w danych terminie dostałam okresu. Jednak na drugi dzień po okresie ponownie doszło do stosunku , prezerwatywa nie pękła.Wszystko było ok . Z tego co wiem po okresie nie ma się dni płodnych. Na drugi dzień po stosunku mam bóle brzucha, teraz już 2 dzień . I mam plamienia brązowe. Czy to jest możliwe abym była w ciąży ? Po piersiach ciężko mi rozpoznać . Może po stosunku jeszcze spłynęło mi coś po okresie czy jak ? Nie znam się na tym . Mam zamiar dla pewności zrobić test ciążowy. Ale chciałabym aby ktoś mi na ten nieco powiedział. Będę wdzięczna bo się niepokoje.

Gość mnio
skoro był okres to nie ma ciąży. może masz nadżerkę skoro plamisz po stosunku.

Gość Mala Mi 1985
mozesz plamic po tej tabletce, na test musisz poczekac ok 4 tyg, wczesniej nie wyjdzie

Gość Mala Mi 1985
zreszta piersci po 2 dniach tez ci nie urosn\a, nawet jak jestes;-)

ale pomyślałam ,że tabletka nie zadziałała . Więc to byłoby po 2 tygodniach, chociaż dostałam okresu. Bo słyszałam o takim przypadkach. Może się za bardzo nakręcam.

Gość mnio
zapalenie przydatków na przykład. Jeśli nei wierzysz to zrób jutro rano test albo idź na beta hcg.

Gość wichy idealia
skoro"nie znasz sie na tym" to po co uprawiasz seks?

Gość mnio
a skąd mamy wiedzieć? od tego są TESTY ciążowe -uważasz że ciąża wchodzi w grę rób test i skąd jojczyć.

Gość mnio
zamiast skąd miało być skończ.