Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość motherTiger

PYTANIE: Gdzie kupujecie ciuchy w UK?

Polecane posty

Gość motherTiger

Hej! Gdzie kupujecie ubrania w UK? Opiszcie styl sklepów o w ogole jak cenowo? Jestem nowa w UK i znajoma poleciła mi new look i tam kupuję....a jakiś inne sklepy? Aha...i chciałabym w miarę tanio wyposażyć dom, gdzie można dostać fajne talerze, akcesoria do kuchni i pokoju? Dzieki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ewelinaaaaaaaaaaaaa
H&m, zara ,river island , mango, primark, top shop, new look;) Moje ulubione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
next, river island, gap, new look, miss selfridge, primark :) a do domu to roznie - w kazdym supermarkecie jest dzial z domowymi akcesoriami, ostatnio kupilam bardzo tanio ciekawy zestaw z tesco, czarno biale talerze i kubki. za bezcen wrecz. lubie tez tk maxx i ich akcesoria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mi mala niezalogowana
a moje ulubione (i bardzo dobra jakosc przy tym) to: oasis, next, warehouse, fcuk, dorothy perkins, czasem new look - ale tylko perelki, bo generalnie jakosc srednia, czasem marks and spencer, rzadko zara i rzadko h&m (wg mnie maja glownie szmaty, zwlaszcza jakosc w zarze b. sie pogorszyla ostatnio) czasem i zdarzy sie jakas koszulka czy bielizna z f&f tesco przy okazji spozywczych zakupow;) warto tez zagladac do debenhams, torebki lubie te z guess (na promocjach), buty to glownie clarks i oasis. sportowe rzeczy - np na fitness czy bluza do dzinsow, niedrogie i dobre, lubie lee coopera. nie cierpie topshopu, wg mnie to jakis chinski badziew dla 13-latkow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dzika dzika