Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pampelunaaaa

Nie potrafie dogadać się ze swoim mężczyzną. Ratunku!

Polecane posty

Gość pampelunaaaa

Witam, Piszę tu po to bo oczekuję dobrej porady. Mieszkam z chłopakiem już od 10 miesięcy w kawalerce. Jest coraz gorzej. Nie potrafię już go znieść. Wszystko co robi przeszkadza mi cholernie. Dzisiaj wybuchł, bo ciągle mu zwracam uwagę, żeby nie klikał tak perfidnie myszką. Cholernie drażni mnie ten dźwięk, rozprasza itp. Ja studiuję, on pracuję i potrzebuję ciszy żeby się uczyć. On tego nie rozumie. Złoszczę się kiedy proszę go o ciszę. Wieczorami on lubi oglądać telewizor, ja nie znoszę. I jest dzień w dzień kłótnia o to żeby wyłączył albo ściszył. Powiedziałam mu dzisiaj, że nie chcę już mieszkać w ciasnym mieszkaniu. Chciałabym się wyprowadzić i mieszkać sama. Ale on to interpretuje w taki sposób, że jak już chcę się wyprowadzić to z nami koniec. Ja nie chcę sie rozstawać. Chcę po prostu odpocząć psychicznie, zamieszkać sama, zobaczyć czy potrafię za nim tęsknić i podjąć decyzję o wspólnym mieszkaniu dopiero wtedy kiedy będę gotowa(będą większe fundusze, na wieksze mieszkanie) to zamieszkamy razem. Jest ktoś w podobnej sytuaccji i potrafi mi poradzić?

Gość ciezarowka.8
moim zdaniem każdy człowiek potrzebuje swojej przestrzeni i milosc tu nie ma nic do rzeczy

Codzienność Was dobija i niestety dobije. Najlepiej poznasz drugiego człowieka kiedy z nim zamieszkasz....nie głupi to powiedział.

Gość pampelunaaaa
tak to racja, codzienność nas dobija. Kocham go, ale boję się że źle to się skończy:( Chciałabym walczyć o ten związek, ale nie wiem czy jest sens...

miłość to codzienność - jeśli się jej nie wytrzymuje , to znaczy , ze sie jej nie chce :classic_cool: