Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość andrzej z uk

opisze swoje objawy moze ktos mi powie co mi jest

Polecane posty

Gość andrzej z uk

Sprawa ciagnie się od kilku tygodnni - jestem pod opieka lekarza ale w uk sie tylko czeka i czeka na kolejne badania i do tej pory nic nie zdiagnozowali poza torbielem na jadrze ale to inna historia zaczelo sie wlasnie od tego jadra- lewe jadro mnie bolalo i spuchlo- po kilku tygodniach naprawde kilku tygodniach lekrza 1 kontaktu skierowal mnie na usg i wyszly te torbiele nieszczesne - teraz czekam na zabieg ich usuniecia juz 2 tydzien ale terminu nie mam wyznaczonego jeszcze natomiast w ciagu tego czekania objawy mam nastepujace w pachwinie dolnej lewej czuje jakby gdzies w srodku cos uciskalo jak podnosze noge jak leze jak chodze. czuje ze tam w srodku cos jest ale nie moge tego wyczuc przez skore mam bardzo nieregularne wyproznienia gazy bardzo obfite ,bol kregoslupa na dole tuz nad posladkami promieniujacy wlasnie do tego nieszczesnego jadra i do polowy uda lewej nogi dwa razy zrobilem kupe z krwia widoczna czerwona natomiast od kilku dni mam bardzo ciemny kał < poczatkowo bagatelizowalem to bo brałem leki zeby nie palic i jak kiedys bralem kilka lat temu to po nim mialem smoliste stolce tez>a;e teraz juz lekow na palenie nie biore. Odczuwam ten dyskomfort wmpachwinie tak jakby cos tam bylo- nie moge nawet paska do spodni zapiac w tym miejscu bo mi cos uciska - mam takie uczucue jakby mi cos mialo wyrosnac na brzuchu < myslalem ze to moze przepuklina ale moj GP powiedzial ze przepukliny nie mam> mam powiekszone wezly chlonne w pachwinie po jednej jak i po drugiej stronie i od wczoraj zauwazylem pod lewa pacha powiekszone genrealnie czuje sue bardzo słabo - czasami czuje sie jakbym mial zemdlec kreci mi sie w glowie na nic nie mam sily , przejscie czasami dluzszego odcinka p