Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gilmore

Płatność kartą, usunięcie rachunku i brak kasy na koncie

Polecane posty

Gość gilmore

Witam, dzisiaj płaciłam w sklepie kartą, przyszedł mi sms z powtwierdzeniem o obciążeniu rachunku. Ale zaraz z terminala wyszedł paragaon, że płatność została usunięta. Sprzedawczyni przesunęła jeszcze raz kartą. Znowu mi przyszedł sms, że pobrano dana kwotę. Już kiedyś miałam podobna sytuacje, ale po parudziesięciu minutach kwotę z usuniętego rachunku bank zwrócił mi na konto (o czym zostałam tez poinformowana smsem). Teraz czekam już trzecią godzine i nic. Tak jakby mi pobrali kwotę dwa razy, chociaż raz rachunek został usunięty więc powinni mi część kasy zwrócić. Wiecie jak długo mogę czekać na zwrot?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dziabaducha
A masz coś takiego jak biuro obsługi klijęta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gilmore
klijęta nie mam, ale klienta owszem. Chciałam jednak najpierw się dowiedzieć, czy może ktoś znalazł sięw podobnej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×