Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość anako

Faceci wolą zwykłe dziewczyny?

Polecane posty

Gość anako

Hej, mam problem, jak już można się domyślić z tytułu, natury uczuciowej. Zacznę od tego, że na kompletny brak powodzenia nie narzekam, często zaczepiają mnie faceci, nawet w autobusie czy kiedy jem obiad w wegetariańskiej knajpie i umawiamy się na randkę czy dwie. Potem wychodzi czym się zajmuję (gram w zespole), zapraszam ich na koncert, przychodzą, po koncercie mówią, że strasznie im się podobało i... kontakt się urywa. Zaznaczam, że nie jestem jakąś gwiazdą, muzyka którą gram jest bardzo niszowa, na koncerty przychodzi maks. 100 ludzi i ja nie chciałabym, żeby to było więcej. Ale wydaje mi się czasem, że facetów to jakoś odstrasza, nie wiem co właściwie sobie myślą? Naprawdę staram się być miła i uprzejma. Oczywiście mam też znajomych muzyków, ale z nimi nie chcę się umawiać, bo oni w większości łapią dziewczynę po to żeby przespać się z nią parę razy i rzucić. Pozostali, bardziej normalni, bardzo wcześnie się żenią. I tak to, od dwóch lat jestem właściwie samotna, bo jak już spotkam kogoś fajnego, kto nie jest muzykiem albo etatowym podrywaczem, to znajomość szybko się kończy, wg schematu opisałam wyżej. Poradźcie coś, bo sama już nie wiem co robić. :/

Gość anako
Goregrind :)

Gość anako
Klasyczna, jazz i improwizowana. Nie mogę napisać nazwy zespołu z oczywistych względów.

No i co mam zrobić? Nie przyznawać się co robię?

widocznie trafiasz na chłopców , którzy wolą łatwe panienki i ich zupełnie inne talenty...:P

wiesz...przebywanie z osobą taką jak Ty musi wymagać czegoś więcej od faceta , a najczęściej faceci chcą iść na łatwiznę i wysiłek sprowadzić do wypicia kilku piw oraz zachwalania swojego "ja" - zamiast wdawać się w inteligentne dyskusje i poszerzać horyzonty myślowe...