Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Pracownik roku

Praca w urzędzie...help interpretacja!

Polecane posty

Gość Pracownik roku

witam, powiedzcie czy jezeli w wumaganiu jest praca w administracji publicznej, a ja pracowalam w firmie prywatnej przez sporo lat, to jest jakikolwiek sens wyslac CV czy z kopa je wyrzucą?? jak dostac prace w urzedzie skoro wszedzie pisza wymagane doswiadczenie w administracji publicznej.. - czyli gdzie tak naprawdE??? dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Najpierw zainwestuj w słownik języka polskiego i w słownik poprawnej polszczyzny. Poczytaj sobie, kiedy piszemy wielką literę. Przypomnij sobie, że w jęz. polskim są takie litery, jak ą, ć, ę, ń, itp. Naucz się piękna języka polskiego i dopiero wtedy pomyśl, żeby zostać biurwą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość powiem i ja.....
praca w administracji publicznej wiąże się ze wszelkimi urzędami publicznymi czyli może to być zarówno Urząd Skarbowy jaki i też Urzędy Miasta czy Gminy ...Ośrodek Pomocy Społecznej Urząd pracy itd.... skoro Ty przez lata pracowałaś w sektorze prywatnym ale zajmowałaś się tam sprawami administracyjnymi ...miałaś kontakt z przepisami itd....to jak najbardziej możesz to napisać w CV to też jest odpowiednie doświadczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pracownik roku
powiem i ja -dziękuję za pomoc, wiem, że mam nikłe szanse, ale nie wiem czy właśnie to jest tak że odrzucają od razu, boto wymagania formalne,czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość powiem i ja.....
wszystko też zależy od tego czy masz odpowiednie wykształcenie w tym kierunku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×