Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość lenka9832842342

badnaia prenetalane a testy podwojne

Polecane posty

Gość lenka9832842342

Witam, jestem w 10t, za 3 tyg lekarz chce mi zrobic badanai prenatalne, i zalecił jeszcze test podwójny. i sie zastanawiam czy muszę wszystkie badania robić? Jestem młodą osoba - 20 lat, w rodzinie nie bylo zadnych wad =genetycznych. Jak myslicie? to jest kwestai 400 zł, a nie śpie na pieniadzach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja miałam robione te badania, i powiem ci ze dałam się nabić w butelkę. Lekarz bredził ze wykryje choroby które można leczyć jeszcze w łonie. Guzik prawda. Test podwójny i potrójny wykrywa zespół downa, edwardsa, rozszczepienie kręgosłupa. Ja i tak dziecko bym urodziła a tylko się denerwowałam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a po co to zalecił czy przeziernośc karkową robił już, moze mu chodzi o ta przezierność?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lenka9832842342
nie, nei robił jeszcze. powiedział że te testy maja wieszą czułość i je poleca..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak dla mnie to wystarczy przeziernośc, wszystko mozna zrobić, pytanie tylko po co? jeśli wykryje jakieś nieprawidłowosci to wtedy, ale teraz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mój za to skasował więcej niż 400 zł. Czuje ze zarabia na tym. Fakt ze mam więcej niż 20 lat, ale ryzyka (obciążeń genetycznych) nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach