Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość auc

brak pracy - co dalej?

Polecane posty

Gość auc

jestem nauczycielką z zawodu, ale pracy nie mam. chyba muszę zdobyć jakieś dodatkowe kwalifikacje, ale jakie? czego opłaca się teraz uczyć?

Gość auc
podrzućcie jakieś pomysły, bo widmo głodu nade mną krąży :-D

Gość gfhgfhgfj
skonczylas historie?

Gość auc
nie, jestem polonistką

Gość o nie pomoge ci
mam taki sam klopot i zadnego pomyslu

Gość 7fgghhjjg
to pewnie niezlą kasę masz z pisania prac maturalnych itp.

Gość Sardennka
A nie mozesz isc do normalnej pracy? Np do farbyki czy marketu?

Gość auc
na pracach maturalnych się dużo nie zarabia. no i nie przepadam za tym, bo to jednak zwykłe oszustwo

Gość auc
Sardennka - nie chcę iść do pracy do marketu. nie uważam, żeby to miało jakikolwiek sens. chcę sobie ułożyć życie, a nie rzucać się na ,,tymczasówki".

Gość 7fgghhjjg
do fabryk i marketow to walą ludzie po zawodowkach, są ich tysiące, zobacz sobie na infopraca ile ejst zgloszen do pracy na produkcji, kilka tysięcy CV nawet. a prace dyplomowe piszesz? z tego jest niezla kasa. dajesz korki?

Gość Sardennka
Polonista dzis niestety nic nie znaczy - to rownoznaczne z brakiem wyksztalcenia. Nie chce wam jakos dokuczac, ale takie sa fakty. Lepiej pomoglby wam jakis kurs fryzjerki czy cos podobne

Gość auc
kilka napisałam, ale chciałabym normalnie pracować. mieć jakąś umowę, możliwość wzięcia kredytu itd.

Gość 7fgghhjjg
kazdy by chcial, a mieszkasz sama czy rodzice cie utrzymują?

Gość 7fgghhjjg
no wlasnie to jest chore, ze z powodu braku pracy czlowiek musi posuwac sie do oszustwa... i pisząc komus prace to dzieki tobie ktos bedzie mial mgr i bedziesz miala jeszcze większą konkurencje szukając pracy... wiec sama sobie szkodzisz ale jak nie ma wyjscia to co robic?

Gość auc