Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kapuczino la kreme

Rozterki faceta "przed związkiem"

Polecane posty

Gość kapuczino la kreme

Opiszę to w miarę prosto i proszę o wyrażanie opinii - najlepiej kobiet. Studiuję z taką jedną panną. Podoba mi się, jest atrakcyjna, ale również ma poukładane w glowie. W ostatnim roku szkolnym nawiązaliśmy dość dobry kontakt koleżeński. Po wakacjach zamierzam porządnie zabrać się za siebie w kwestii oczarowania jej, bo zależy mi na czymś więcej niż tylko na byciu kumplem z uczelni i czasem na imprezach. Aktualnie ona jest na wakacjach za granicą więc nie mogę czynić kolejnych kroków na drodze do jej serca. Życzyłem jej udanych wakacji, ze 2 razy napisałem do niej sms i mail co u niej, jak jej sie odpoczywa itp. Z racji początku wakacji wróciłem w rodzinne strony i odnowiłem kontakty z kumplami, koleżankami itp. Podczas ostatniej imprezy poznałem dziewczynę z którą kiedyś chodziłem do szkoły, do oddzielnych klas. Byliśmy tylko na "cześć". Ale właśnie teraz nawiązaliśmy dość ciekawą konwersację, świetnie nam się rozmawiało. Do tego ona jest wolna i bardzo ładna. Do niczego nie doszło. Ona wróciła do siebie, ja do siebie. Nazajutrz pytałem o nią kumpli, oni powiedzieli że ona ma wyraźnie na mnie ochotę, kiedyś pytała o mnie co robię, gdzie teraz mieszkam. Ogólnie podobam sie jej i pewnie chciałaby bym wylądował z nią w łóżku. Na tej imprezie jeszcze na trzeźwo wymieniliśmy sie numerami i ona teraz pisze, czy moglibyśmy się spotkać w cztery oczy "miło spędzić czas". Wydaje mi się, że ewidentnie szuka zakończenia w pościeli. Pytanie - czy jakbym teraz sobie poruchał tę dawną znajomą to było by ok wobec dziewczyny ze studiów, na którą mam zamiar zarzucić sidła po wakacjach? Czy taki seks bez zobowiązań póki nie jestem w związku byłby ok? Mam się czym przejmować? Wejść w układ czy zacho