Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość smuttnaModnisia

FACETOWI NIE PODOBA SIĘ MÓJ STYL UBIERANIA :( CO ROBIĆ?

Polecane posty

Gość smuttnaModnisia

cześć, kobietki! często Was podczytuję i wiem, że jest tu dużo mądrych osób, które może mi pomogą i doradzą! zacznę od tego, że mam 22 lata studiuję i pracuję jednocześnie... bardzo lubię modę i ładne ubrania wśród kolezanek uchodzę za dobrze ubraną, wśród rodzinki też- mama, ciocie, kuzynki czesto proszą mnie o poradę w sprawie ubioru... mam jeden problem- z facetem... jestem z nim od lat, od roku mieszkamy razem ... w święta się oświadczył, a datę ślubu mamy na 2014 rok:)! wszytko byłoby cudownie, gdyby nie to...że on NIENAWIDZI JAK SIĘ UBIERAM! często są na tym tle spięcia- np. jak wychodzimy razem na kolacje czy do znajomych, na imprezkę :( ubieram się raczej normalnie, dość skromnie...ale lubie i kupuje modowe nowości- takie jak asymetryczne spódniczki, bluzki czy sukienki z baskinką, szpilki w kolorze miętowym, jeansy w kwiatki, itd on zawsze ma ALE, bo jeśli nie widział czegoś na kimś wydaje mu się to DZIWNE mieszkamy w małej miejscowości, może to dlatego czasem tak podcina mi skrzydła, że nie macie pojęcia :( np. ostatnio mama zrobiła mi niespodziankę i kupiła śliczną spóniczkę w zarze- miętową, z rozcięciami, do ziemi...ubrałam ją na obiad do jego rodziców, ze zwykłą białą koszulką- czułam się super- a on marudzi:(

Gość hahaha000
Ja wiem co powinnaś zrobić

Gość tututuututututututuutut
Mój też cały czas marudzi - z tym że ja lubię swobodny, sportowy styl, a on jojczy, że powinny być spódniczki sukienki i szpileczki. Nie umiem chodzić na wysokich obcasach, strasznie bolą mnie kolana, a poza tym ryzykuję potknięciem na pierwszej lepszej płycie chodnikowej. Ja nie mam zamiaru zmieniać mojego stylu. Żeby się odgryźć mówię, że jego styl tez mi się nie podoba :)