Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Mania z Zielonej Góry

Bieszczady, co warto zobaczyć?

Polecane posty

Chcę jechac w bieszczady,kto mi podpowie gdzie sie zakwaterowac? i co warto zwiedzic? jakie szlaki wybrać? Jestem zielona w tym temacie a chciałabym bardzo zwiedzić te góry (w gre wchodzi kwatera,mam 7 dni wolnego) pomoże ktoś?

ale czy stamtąd pieszo jest jakas baza wypadowa na szlaki górskie?

Gość nowwwwll
Soliny nie polecam, to takie kiczowate miasteczko jak nad morzem Polecam Wetlinę i okoliczne wioski, oraz Ustrzyki Górne. Z tych miejscowości masz wyjścia na szlaki, albo z nich dojedziesz busem, lub własnym autem na ważniejsze wejścia.

a jakie szlaki polecasz?

Zdecydowanie odradzam Solinę- kicz, wszechobecne chamstwo, ceny z kosmosu...Jeśli już to zobaczyć zaporę , ewentualnie wybrać się na "rejs" po Jeziorze Solińskim i szybko uciekać. Warto pojechać do Ustrzyk Górnych,Wetliny, Cisnej (gdzie w pobliżu jeździ Bieszczadzka Kolejka). Chociaż jeśli ktoś nastawia się na ciszę, spokój i brak ludzi, to może się srodze rozczarować- to nie są już te Bieszczady co kiedyś przed laty...

dziękuję wam bardzo za pomoc, to juz wiele mi daje no a te szlaki górskie? jakimi szlakami warto isc i co warto zobaczyc? na jakie góry wejsc?

Gość nowwwwll
Warto wejść na: Połoninę Wetlińską Połoninę Caryńską Tarnicę Małą i Wielką Rawkę Halicz Halicz i Rozsypaniec Smerek wejścia na te szczyty i ścieżki masz właśnie z miejscowości od Wetliny po Ustrzyki Górne. Znajdziesz na mapie, lub przewodniku. Do każdego dojeżdzają busy i autobusy. Solina i jezioro solińskie i tama, to tak na jeden dzień żeby zobaczyć obejrzeć i wrócić do siebie. Mimo wszystko Bieszczady są jeszcze mniej uczęszczane niż np Tatry i często rzadko spotykaliśmy ludzi na szlakach, na szczytach było zazwyczaj więcej, bo każdy robi tam przystanki.