Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zzaalamanaaaaaa...

toksycznie rodzice...

Polecane posty

Gość zzaalamanaaaaaa...

Mam prawie 21 lat a moi rodzice traktują mnie jakbym miala max 15. Jestem odpowiedzialną osobą i nigdy nie zawiodłam zaufania rodziców. Jedak nie mogę mieć swojego własnego życia. Gdy gdzieś wychodzę muszę wrócić najdalej o 21 bo inaczej jest awantura. Na imprezę nie wolno mi iść bo zaraz nasypią mi czegoś do szklanki, ktoś mnie zgwałci i zajdę w ciążę. Gdy kiedyś przyszedł do mnie do domu kolega to tato zaraz się przyczepił kto to, co chciał i cały następny dzień prawił morały. Generalnie mogę więc spotykać się tylko z koleżankami bo każdy chłopak to dla nich potencjalny gwałciciel. Na wakacje też nigdzie nie mogę jechać, bo zaraz będzie wypadek i napewno zginę. Najchętniej wyprowadziłabym się, ale studiuję i jestem na utrzymaniu rodziców. Oni na nic mi nie pozwalają. A chciałabym tylko żyć normalanie, mieć znajomych, przyjaciół, nie wspominając nawet o chłopaku bo dla rodziców najlepiej byłoby gdybym do końca życia była starą panną. Patologia.

Gość proponuje jak najszybciej
wyrwac sie z domu mialam identyczna sytuacje... porazka w ogole ie oglam wyjsc ze znajomymi kazda rozmowa z nimi wygladala jak przesluchanie na posterunu policji, musisz to przerwac wspolczuje mialam to samo wyjedz na studia gdzies daleko jak najszybcciej usamoodzielnij bo jak obudzisz sie za pare zdasz sobie sprawe ze nie masz w ogole znajomych i w ogole nie masz swojego wlasnego zycia

Gość proponuje jak najszybciej
jestes jeszcze mloda masz wiele mozliwosci

Gość Bohun Skrzetuski
Może chciałabyś się opiekować starszą od Ciebie osobą? - 2000zł na rękę.

Gość wheidfhw