Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość hkhkhkhkhk

jest tu jakis prawnik?

Polecane posty

Gość hkhkhkhkhk

mam problem

Gość hkhkhkhkhk
jak znależć forum prawne?

Gość hkhkhkhkhk
ale tu mogą byc prawicy prawnicy a ja szukam bogatego męża i na tym polega mój problem :P

Gość hkhkhkhkhk
podszyw. ja szukam porady prawnej, poleccie mi kogos

Gość no to pisz o co biega
zamiast dupę zawracać

Mam genialny pomysł, może łaskawie napiszesz tutaj o co chodzi a ponad to wykorzystasz google do znalezienia forum prawnego i podobnych problemów? Jesteś w stanie to zrobić?

Gość Prawnik89
Witam. Ja jestem prawnikiem. W czym tkwi problem ?

JA MAM PYTANIE DO PRAWNIKA 89 czy zeby krus przyznał rente,trzeba sie pozbyć ziemi??

Gość Prawnik89
Nie znam niestety odpowiedzi na tak złożone pytanie bo dopiero zdałem maturę.

Gość zepsuty do szpiku
ja szukam? chyba ci się popierdoliło!!!

Gość do mila
Nie nie trzeba sie pozbywac ziemi.

mam propozycje nie do odrzucenia...zadzwon do krusu. Pomoglabym, bo wiem ale nie lubie leni. Google dzialaja.

czy na pewno??? moge gdzies o tym przeczytać??szwagierka przepisała na siebie ziemię,6ha,bo podobnojej wuj inaczej by nie dostawał renty..jak to w końcu?

szukałam w googlach,nic nie znalazłam,a do krusu nie bede dzwonić,bo to sprawa mojego męza i szwagierki,tylko cos mi sie wydaje ze ona chce poprostu ta ziemie przejac

Gość gfgfgf
no właśnie to sprawa twojego męza i szwagierki nie twoja :o

Gość hkhkhkhkhk
naprawde potrzebuje pomocy

Gość Emmett Fitz-Hume
Chodzi o rentę czy emeryturę KRUS? Co to znaczy "przepisał"? Sprzedał, darował, wydzierżawił? Precyzyjnie się wyrażaj pytając...

Gość niuu