Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Naturalna666

Czy w ogóle warto być z tym facetem?

Polecane posty

Gość Naturalna666

Jesteśmy razem od roku, ale z dwoma przerwami... Obiecał, że się zmieni. Ale wciąż jest tak: Mamy po 24 lata. Ja pracuję od kilku lat, on nie pracuje. Czasem dorobi sobie nosząc meble, zupełnie na czarno i niezbyt często. Zaczął studia (bankowość), ale już 3 razy zawalił drugi rok... A wciąż aspiruje do pracy biurowej i mówi jasno, że innej sobie nie wyobraża, że nie będzie harował fizycznie po 8 godzin. Dodam, że ma dysleksje (robi bardzo dużo błędów nawet w prostych wyrazach) i niezbyt dobrą aparycję. Mieszka z rodzeństwem dość licznym i matką, jest bardzo zapatrzony w rodzinę i często jestem spychana na drugi tor. Po prostu boję się, że jak przyjdzie co do czego, pojawi się dziecko... to on będzie mi siedział w domu jak pasożyt, a ja będę harować na wszystkich i nie mieć czasu dla dziecka. Ta myśl wywołuje we mnie paniczny strach... Dziś znów idę do pracy na nockę, a on siedzi w domu, jesteśmy po kłótni bo mu powiedziałam, że nie stara się o przyszłość. CO robić, czy to ma sens? Przy każdym zbliżeniu paraliżuje mnie strach by wpaść z kimś takim. Już sama nie wiem, czy go kocham. Nie twierdzę, że w związku tylko facet powinien harować, ale myślę że przede wszystkim facet powinien dbać o stałą prace, ja nie chcę kiedyś harować na pasożyta! Boję się tego strasznie.

Gość ona164845
trzeba mu powiedziec jasno ze jesli nie zacznie pracowac to odejdziesz jesli to na niego nie zadziala to znaczy ze mu na tb nie zalezy

Gość Naturalna666