Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość aggggagagaggaaaaaaaa

Pułapka kredytowa - co robić?

Polecane posty

Witam, Piszę tutaj chociaż nie wiem czy ma to jakiś sens.. mam jednak nadzieję, że znajdą się dobrzy i rozumiejący ludzie, którzy będą chcieli pomoc.. Zacznę od początku. Jestem studentką, mam 22 lata. Powinnam cieszyć się z życia i je wykorzystywać póki jestem młoda. Sprawa jednak nie jest prosta.. moja mama kilka lat temu wzięła kilka kredytów ( początkowo była w stanie je spłacać, ale w jej firmie zaczęło źle się dziać, nie wyrabiała całego etatu nie mówiąc o nadgodzinach, które zawsze brała) Już wtedy było ciężko ale jakoś wiązaliśmy koniec z końcem. Ostatecznie jej wypłata ledwo wystarczała na opłaty nie mówiąc o wyżywieniu i innych potrzebach. Moi rodzice rozwiedli się, kiedy byłam mała, z ojcem nie utrzymuję kontaktu. Mama miała partnera, któremu mówiąc kolokwialnie odbiło i przestał robić opłaty, groziła nam eksmisja.. więc pętla zaciskała się na szyi coraz bardziej. Obecnie mama zdecydowała się wyjechać za granicę, do pracy po to aby spłacić swoje zobowiązania ale i to już przestaje wystarczać. Nasze zadłużenie to około 45tys złotych (Wliczając w to odsetki itp). Nie chodzi tu o to, że mama unikała spłaty, ale jakakolwiek próba porozumienia się z bankami nie zdawała rezulatatu, żaden z banków nie chciał chwilowo obniżyć raty kredytu,tak aby nie spowodowało to efektu domina.. Na dzień dzisiejszy spłacamy 3komorników i kruk-a , ale odsetki rosną.. chciałabym pomóc, ale w tym roku skończyłam studia dzienne, z powodu kłopotów finansowych przenoszę się na zaoczne i usiłuję znaleźć dobrą pracę, ale to wszystko potrwa.. Nie wiem już co robić bo nie jesteśmy z tego typu rodziny, która wyłudziłą kredyty.. po prostu sytuacji losowych nie da się przewidzieć i teraz należy za to ponieść konsekwencję. Być może j