Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość szina

Tabletki KONTRACEPT brałyście?

Polecane posty

Gość szina

Dzisiaj ginekolog przepisała mi tabletki Kontracept w sumie bez żadnych badań, jestem zdrowa mam już dziecko jestem po cc nigdy nie miałam żadnych problemów z okresem itp od kilku miesięcy mam bolesne miesiączki i to było głównym powodem przepisania tabletek. Nie mam doświadczenia w tym temacie bo nigdy wcześniej nie brałam tabletek, boje się skutków ubocznych Może któraś z was brała te tabletki i jest w stanie powiedzieć czy odczuwała jakieś skutki uboczne lub czy pomogły w problemach z bolesnym okresem?? Proszę o opinię.

Gość malina i cytryna ;}
były to moje drugie tabletki i nie odczuwałam zadnych skutków ubocznych.jedyne co było niekomfortowe przy tych tabletkach to to ze w tyg poprzedzającym 7 dniowa przerwe miałam caly czac plamienie( podobno tak ma byc przez 2msc. czytaj w ulotce).teraz zmieniłam ze wzgledu na te plamienia(mi nie przeszły po 4 msc to nawet) na naraya ale wracam do kontracept bo uwazam ze sa lepsze. przy naraya mam bolesna miesiaczke (bo kontracept mało co czułam bół przy@)i ból krekosłupa przed zblizajacym sie @. (przy kontracept tak nie było) tez jestem po cc mam jedno dziecko ale nie miałam problemów z bolesną miesiaczka.

Gość szina
dzieki za odp :) u mnie jest troszkę skomplikowany problem z tym bólem podczas okresu bo nie wiadomo co dokładnie boli, odczuwam straszne kłucie i nie wiadomo czy to przez cc i wszystko się pozmieniało tam czy coś innego, ciekawa jestem czy tabletki coś zmienią, ale te plamienia to uciążliwe oby mnie to nie spotkało ;)

Gość brazowa
Bior kontracept od póltora roku, na poczatku byam bardzo zadowolona. Skutki uboczne s u mnie doc widoczne bo na mojej twarzy pojawiy sie brazowe plamy a pozatym staam sie strasznie placzliwa.

Gość szina