Nauczyciel wychowania fizyczne 0 Napisano Sierpień 29, 2012 witam! Jestem nauczycielem wychowania fizycznego. Mam żonę i dwóch synów, jestem,a raczej byłem bardzo szczęśliwy... do pewnego czerwcowego dnia. Dłużej już tak nie moge i postanowiłem wygadać się na tym forum. tamtego dnia miałem zajecia pozalekcyjne sztuk walki , na które chodzili głownie chłopcy. Dziewczyny w tym czasie miały siatkowkę, po zajęciach jedna z dziwczyn weszła do mojej szatni w samej bieliźnie, ja rownież się wtedy przebierałem. Nie znałem jej dobrze, powiedziała, że chce mi cos powiedziec, powiedziała mi, że mam naprawdę seksowne ciało. Zaczęła się do mnie wdzięczyć, przystawiać, ona miała tylko 18 lat,ja mam ponad 30.... nie wytrzymałem, stanął mi, zaczeliśmy się kochac.... bardzo ostro, gdy było po wszystkim dziewczyna wyszła i poweidziała mi, ze zawsze chciała mnie przlecieć odkąd jest w tej szkole. Po pewnym czasie dowiedziałem sie, że przepisałą sie do innej szkoł. No i co ja mam teraz zrobic? Dreczą mnie wyrzuty sumienia. Czy mam o wszystkim poweidziec żonie i synom, czy raczej pozostawić to tylko dla siebię? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kikiii Napisano Sierpień 29, 2012 pusty jesteś jak tak mało ci wystarczy żeby zdradzić żonę ,nie umiesz się powstrzymać ,zupełnie jak zwierzę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kikiii Napisano Sierpień 29, 2012 generalnie to aż żal że na damskim forum facet takie pierdoły pisze,nie żal ci było jej zdradzać ale teraz masz wyrzuty i jak baba się tu żalisz:/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kikiii Napisano Sierpień 29, 2012 i oczywiscie że powiedz żonie,ma prawo wiedzieć z kim jest Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach