Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bezrobotna mama i żona

Jak wziaść się w garść? :(

Polecane posty

Gość bezrobotna mama i żona

Czuję, że muszę z kimś porozmawiać, z kimś kto popatrzy na sprawę z innej perspektywy... Mam 30 lat i 4 letnią córeczkę. Wynajmujemy z mężem 1 pokojowe mieszkanko bo nie stać nas na więcej a i tak ledwo starcza. Nie mam doświadczenia w pracy a przynajmniej tego udokumentowanego bo przed zajściem w ciążę pracowałam bez umowy, potem nie miałam z kim córki zostawić, dostała się do przedszkola rok temu i od tamtej pory szukam pracy, mieszkam w maleńkiej miejscowości nic nie mogę znaleźć, na wysyłane cv nikt nie odpowiada do tego teraz firma męża pada i mają co miesiacc 7-8 dni wolnego, do tego będą zwalniali. On też nie może znaleźć innej pracy. Czuję, że nie mam już siły, że nie tak miało nasze życie wyglądać ale nie potrafimy z tym nic zrobić bo nie ma pracy. Co ja mam robić? :( nie mogę się ogarnąć łzy mi ciągle lecą nie wiem po co taki życie, bieda i nic więcej :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość t45yt446yu4y
WZIĄĆ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość moze warto spróbować
Nie macie własnego mieszkania,więc nic was nie trzyma w tej miejscowości.Moze warto poszukać pracy w większym miescie i tam się przenieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mama 2012__________
po pierwsze to najpierw nauczyc sie poprawnie pisac- wziac. 2- przeprowadzic sie za granice i tam zaczac pracowac a nie siedziec na dupie i narzekac a lbo tyrac za marne grosze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bezrobotna mama i żona