Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość agnieszka co mieszka

problem ze zdradą, powiedzieć czy nie?

Polecane posty

jestem nianią, pracuję u pewnej rodziny od prawie roku i dobrze mi tu. Rodzice mojego podopiecznego są mili, stawka dobra, no, lubię tę pracę i nie chcę jej stracić. Ostatnio dowiedziałam się, że moja pracodawczyni ma romans. Nie ważne jak, wiem to na 100% więc nie żadne domysły. Biję się z myslami i nie wiem co zrobić, czy porozmawiać z jej mężem, z nią, z kimkolwiek? Czy się nie mieszać bo w sumie to nie moja sprawa?

Gość Może dopowiem
Nie twoja sprawa.

Gość nigdy w życiu bym tak nie
Absolutnie bym się w to nie mieszała. Mało tego, jakby wyszło na jaw, udawałabym cały czas, ze nic nie wiedziałam, że nie będę świadkiem na przykład przy rozwodzie i nic nie wiem. Po co Ci to jest potrzebne? Chyba, że ona wie, że Ty wiesz, ale dopóki nic na jaw nie wyszło, to zachowywałbym się tak, jakbym o niczym nie wiedziała.

Gość głupty gadasz
Ty tylko jestes pracownikiem a ona twoim pracodawcom. w tej sytuacji twoja praca skupia sie na opiece nad dzieckiem.

Gość xadz
a co masz ochote na jej męża? nie twoja sprawa!!!

Gość nie mieszać się, skoro ci
dobrze tam to po co to komplikowac? siedź na dupie i nie wtrącaj się

Gość a bo kobieta ma romans
jakby to facet miał romans to wszystkie by pisały żeby od razu powiedzieć żonie :D

no właśnie też mi się wydaje że nie powinnam że to nie moja sprawa. Pracodawczyni być może się domyśla, że wiem, powinna się domyslać. Ale zachowuje się zupełnie normalnie zarówno w stosunku do męża (przy mnie) jak i do mnie. Czyli odpuścić i się nie mieszać?

Gość głupty gadasz
tak.

Gość mama 6latki :))