Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Issmena

Gdzie można znaleźć informacje na temat ślubu muzułmańskiego?

Polecane posty

Gość Issmena

Mój narzeczony poprosił mnie o rękę, zgodziłam się ale nie chcę brać ślubu cywilnego. Jestem katoliczką (może nie najlepszą ale katoliczką) ale w mojej parafii nie ma szans na ślub z ateistą czy wyznawcą innej religii. Nie wiem - czy tak jest wszędzie? I jeśli nie, to czy można sobie ustalić z księdzem, że ślub nie będzie konkordatowy, czy wszystkie muszą być jednocześnie cywilne? Jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o śluby, nigdy na żadnym nie byłam - to samo jeśli chodzi o wesela. Nie mam żadnej wielkiej rodziny i nie było okazji. Kiedyś miałam być świadkiem mojej przyjaciółki, ale ostatecznie z całego ślubu nic nie wyszło, wszystko co wiem to to co usłyszałam a nie słyszałam o takim (w kręgu najbliższych znajomych oczywiście) w którym jedna z osób była innego wyznania, zdarzali się "ateiści" ale tacy, którzy zaczęli nie wierzyć dopiero kilka lat temu więc nie było problemu z sakramentami. On oczywiście nie ma żadnego, nie jest ochrzczony, wiem że gdybyśmy mieli dziecko, to dwoje katolickich rodziców chrzestnych i ja wystarczyłoby do tego by móc prosić o chrzest, ale czy ze ślubem jest tak samo? W jego przypadku nie ma mowy o tym żeby zmienił wyznanie, bardzo nie lubi katolików. Wydaje mi się że gdybym bardzo na to naciskała to by się zgodził na te wszystkie nauki itd. ale przecież nie mogę naciskać na zmianę wyznania skoro ja sama bym tego dla niego nie zrobiła. Czy po to by wziąć muzułmański ślub trzeba zostać muzułmanką? Z tego co czytam to nie, ale jest może ktoś kto wie z doświadczenia jak to jest? I czy one są konkordatowe?

Gość w ogromnym przelocie