Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pytajaca22lll

Mam 22lata i nie moge isc na impreze - mamusiaaa!!!!!

Polecane posty

Gość pytajaca22lll

Mam 22lata, jestem studentką 2 kierunków, duzo sie ucze, nie imprezuje, nie pale, nie pije, nie mam faceta, nadal mieszkam z rodzicami. W nadchodzacy weekend chcialabym zostac u kolezanki na noc w miescie, w ktorym studiuje (oddalone 50km od mojego miejsca zamieszkania). Wiadomo - impreza. Ale boje sie jmamie o tym powiedziec, bo czuje jaka bedzie reakcja.. 'gdzie sie wybierasz, po co, jeszcze cos ci sie stanie, wymyslasz' i awantura.. Nie wiem czy powinnam jej posluchac i zostac, ale w koncu mam swoj wiek..tez che sie rozerwac..niekiedy.. Jak z nia rozmwiac? Jakich argumentow uzyc?

Gość inananana
nie rozmawiaj, po prostu powiedz, że wychodzisz i plus minus kiedy chcesz wrócić. jesteś dorosła, masz prawo chodzić gdzie Ci się spodoba.

Gość pytajaca22lll
Nie przejmowac sie awantura, pretensjami, wypominaniem, krzykiem? I tak... wyjsc?

Gość Pesymistyczna
Powiedz , że nie jesteś już dzieckiem i nie masz 18 lat... Powiedz , że chciałabyś aby miała więcej zaufania do Ciebie i nie chowała Cię całe życie pod kloszem bo zostaniesz starą panną.

Gość Pesymistyczna
Czy tam 15 * ale tak maksymalnie do 18 mogą niańczyć , dopóki się nie skończy...

Gość prowiczek pospolity
porządne dziewczyny nie chodzą na imprezy i napewno nie zostają na noc poza domem.

Gość pytajaca22lll
Pomimo tego, ze jestem odpowiedzialna nadal traktuje mnie jak dziecko.. Myslac o jutrzejszej rozmowie czuje strach i nie wiem jak to opanowac, jak ja przekonac.. Balam sie nawet,ze to moze ona jednak ma racje, nie ja.