Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość tutkanietutka

Jestem po studiach, a nie mogę znaleść pracy....

Polecane posty

Gość tutkanietutka

Skończyłam studia i jestem na bezrobociu już 5 miesięcy... Nie jestem wybredna, napoczątek może być praca biurowa. Byle co byle by pracować.

Gość kjukl
rozumiem cie -rynek pracy to dno

Gość trollo
wcale się nie dziwię, ja bym analfabetki nie zatrudnił w ogóle obserwując znajomość języka ojczystego dzisiejszej młodzieży i młodych ludzi dyktando powinno być przeprowadzane przed rozmową kwalifikacyjną. Co mi po pracowniku, który jest tak leniwy, że nawet zasad ojczystego języka nie pojął

Gość tutkanietutka
prowokacja. jestem zalamana obecną sytułacją:/

Gość historyczka;;;
ja skończyłam studia 2 lata temu, jakimś cudem przez ten czas udało mi się isc na staż z PUP-u i to wszystko, dlatego kiedy po ran n-ty usłyszałam, że nie mogę pracowac np w sklepie bo mam za wysokie wykształcenie to wziełam sprawy w swoje ręcę i dostałam z PUP dotację na własny biznes...

Gość tutkanietutka
no wlasnie, do sklepu mnie nie chcą bo mam za wysokie wykształcenie :/ trzeba będzie zkłamać, że mam średnie ?

Gość Praca biurowa na początek
Praca biurowa na początek a jakie masz doświadczenie zeby taka prace dostac , co umiesz poza piciem kawy :D

Gość Urlika
trollo - niby prawda, ale ortografię można wsadzić sobie w dzisiejszych czasach w tyłek. Ja miałam szefa co robił byli, a kasy mu nie brakowało, miał łeb do interesów, moi dwaj kumple po zawodówce kilka lat temu założyli hurtownię warzyw i owoców, dziś są bogaczami, studia pokończyli, a ich pracownica musiała za nich wypełniać papiery, bo też pisali z błędami. Kiedyś też myślałam że człowiek wydawałoby się wyedukowany itp. coś znaczy, ale to nieprawda. Można pisać pięknie i bezbłędnie a nie mieć pomysłu na życie, na biznes itp. itd.