Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość AcoGdybyDzienMial6h??ONA

Po rozstaniu z nim:gdzie ta wiara,gdzie to szczęscie,i co teraz?

Polecane posty

Pół roku temu rozstałam się z facetem po 4latach związku. Przez jakiś czas mieszkaliśmy ze sobą, ale wyprowadził się ze względu na odległość do pracy. Muszę przyznać, że relacja między nami była mocno toksyczna. Kłótnie, wyzwiska, rękoczyny, manipulacja psychologiczna, zdrady, rozstania i powroty. W końcu zebrałam w sobie siłę i wszystko zakończyłam. Dzisiaj mam 22 lata, studiuję medycynę, mieszkam z rodzicami i jestem pełna obaw. Z jednej strony boję się związku, z drugiej myślę, że nigdy nie zdołam się zakochać. Stara się o mnie 2 facetów. Jeden i drugi bardzo wartościowy, do tego mądrzy i przystojni. Pogarszają jeszcze mój zamęt w głowie, a gdyby tego było mało, mama mi dokłada ciągle mówiąc o jednym z nich, a drugiego krytykując, bo inne pochodzenie. Pojawiły się kolejne obawy, że ze względu na strach przed związkiem mogę utracić kogoś bardzo wartościowego. Zależy mi bardziej na tym, krytykowanym przez matkę, doskonale się dogadujemy, czego od niego zapragnę w każdym momencie mam, wspólne tematy, zainteresowania, rozmowy przez tel do rana. Zostawić to wszystko i po prostu się uczyć? Czy słuchać matki? Czy iść za cichym głosem serca? I co jeśli kiedyś potrafiłam być szczęśliwa, a teraz potrafię być tylko mądra...

Gość xvcxvc