Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość alfaXXX123

Do osób w miarę obeznanych w komputerach

Polecane posty

Gość alfaXXX123

Mam przeglądarkę operę i nie mogę komentować blogów na pewnym portalu. Nie wiem co jest nie tak. Mam 2 wersje opery i na każdej ten sam problem. W czym może byc problem?

Gość alfaXXX123
jest ktoś znający się na komputerach?

Gość hehe kobiety to ku
Nie znam się trochę. Może być tak : nie masz tej wtyczki java, jak to szybko załatwić? Ściągnij google chrome, to ma już wbudowana jave po.2 możliwe że zbanowali Cię przez ip i odebrali przywilej komentowania..

Gość alfaXXX123
nie zbanowali mnie przez ip. to raz. 2 mam opere ze wbudowana java dlatego nie wiem o co chodzi!!!

Gość hehe kobiety to ku
Może podaj tego bloga, łatwiej rozwiążemy problem.. Ja uciekam mam nadzieję że pomoglem. Jak jesteś kumata dasz sobie radę. Skorzystaj z bramek proxy, w przypadku zbanowanego ip. Cześć

Gość hehe kobiety to ku
To nie wiem. Trzymaj się ps. Java to nie wszystko są inne flashery może czegoś brakuje. Weź ściągnij google chrome, bardzo fajna przeglądarka..

Gość Do _autorki
Zainstaluj nowa wersje adobe reader

Gość alfaXXX123
wykluczylam dwie mozliwosci ktore podales, ale moze jeszcze pomozesz to blogi na portalu filmweb.pl

Gość hehe kobiety to ku
Niedużo napisałas, nie wiem dokładnie o co chodzi. Też się nie znam zbytnio, ale jak jaśniej napiszesz o co kaman, to na pewno Ci pomogę :)

Gość alfaXXX123
mam adobe reader XI

Gość Do _autorki
To czyli masz problem z adobem zainstaluj nowsza wersje.. A z czego korzystasz? Komp, laptop, Ipad czy co?

Gość alfaXXX123
piszę komentarz, klikam WYSLIJ i pokazuje się, że komentarz się ładuje, ale ładuje się nawet godzine i nic... nie da się dodać komenta

Gość Do _autorki
Ale nowsza x

Gość alfaXXX123
komp jaka jest najnowsza wersja adoba?

Gość alfaXXX123