Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość totylkoseeen

czy jeżeli facet wie, że kobieta nie jest łatwa, że ciężko ją zaciągnąć do łóżka

Polecane posty

Gość gagalala
to forum jest wypełnione takim prostactwem i wulgarnoscia ze na serio ciezko to przebic. Moim zdaniem kazda kobieta wie kiedy facet nie traktuje jej powaznie, mam zdanie, że kobiety po prostu niekiedy daja sie tak traktowac, spuszczaja tarcze ochronna, nie wiem dlaczego. do autorki zatem, przestan byc infantylna krowa, wiedz o co ci chodzi i tyle. mozg masz slaby.

Gość ja też jestem zmęczona
na pewno wolałby abyś mu się oddała, ale to nie musi być kwestia priorytetowa... może ma też ochotę na tulanki ? swoją drogą, dlaczego nie chcesz się z nim przespać... ?

Gość znowu 10 osób pisze..,,
bo przeczytała na forum że facet ma sie starać 10 lat a ona mu się odda jako nagroda za te starania i wtedy będzie kochał do końca życia :D

Gość ja też jestem zmęczona
nie zdziwiłabym się... co za brednie - pociąga Cię, Ty jego... to do wyra sio, tylko dzieci nie narobić. przestarzałe sądy, że na seks się czeka... seks jest jak sranie i sikanie.

Gość totylkoseeen
Bo nie znamy się długo, jesteśmy na etapie poznawania go i nie chcę iść do łóżka z kimś, kogo jeszcze nie znam. On ma 23 lata i ma jakieś doświadczenia, a ja niewielkie i to też na to wpływa.

Gość totylkoseeen
I nie wiem czemu mnie krytykujecie. Jak szybko, to mówicie, że łatwa, jak mówię, że nie jest to jeszcze czas, to źle. Bądźcie obiektywni :)

Gość km3rkm4t
bo to takie forum ze tutaj tylko krytykuja. nie przejmuj sie, rob jak ci serce dyktuje :)

Gość totylkoseeen
Dzięki :)

Gość m4rijrtt
up

Gość totylkoseeen
A jednak, poszłam z nim do łóżka. Jestem tanią dziwką i lubię kiedy partner nade mną dominuje. Tylko troszkę pupa boli teraz :D

Gość gość
Sam jestes tania dziwka i nie obrazaj autorki ! ZENADA ! SAMA PATOLKA TUTAJ SIEDZI EHH

Gość gość
do autorki : Rob co Ci serce mowi..nie rob niczego na siłe...na wszystko przyjdzie czas...co sie odwlecze to nie uciecze..a jesli mu na Tobie zalezy to poczeka z seksem i nic nie bedzie na sile przyspieszal...zreszta jak sie na cos czeka to lepiej smakuje :P

Gość Janni
When can you start? cash clothing “What we need is a change in incentives for corporate elitesâÂÂnew, stricter rules, more firmly imposed, for the game that they play. And putting that system in place is a job not for the elites but for the state and societyâÂÂwhich means all of us.”

Gość Erasmo
I live here nolvadex-d 20mg tablet What's upsetting to so many people is that the massive power of our centralized government also seems unchecked. Our founders set up a system of checks and balances between the judicial, legislative and executive branches, but that system is "off kilter," George Washington University professor Jonathan Turley recently wrote in The Washington Post. He points out that the vast majority of laws in our country are not passed by Congress but are issued as regulations by federal executive agencies. A 2012 study by the conservative Heritage Foundation found that during its first three years, the Obama administration issued four times as many major regulations as the George W. Bush administration, at more than five times the cost. Meanwhile, the number of laws passed by Congress in 2012 was the lowest since Truman.

Gość Houston
We used to work together Famciclovir 500mg Aug 14 (Reuters) - JinkoSolar Holding Co Ltd swungto a profit after seven quarters of losses due to demand fromnewer solar markets, making it the first Chinese solar panelmaker to return to the black after a two-year slump in prices.

Gość Leslie
Could I ask who's calling? order zopiclone 7.5mg The region was part of Germany until annexation by the USSR following World War II when it saw bitter fighting and suffered extensive destruction. The German population was expelled or fled after the war ended.

Gość Janni
I'm in a band grains exclude generic topiramate interest This latest incident of behavior that a Mets source called âÂÂunprofessionalâ was one of many that have undermined ValdespinâÂÂs talent throughout his career. The 26-year-old has been suspended for insubordination multiple times in the minor leagues and winter ball, and caused clubhouse friction several times this year â most notably when, as the Daily News first reported, he asked out of a pinch-hit at-bat in an attempt to avoid retaliation after pimping a home run.

Gość Mathew
What university do you go to? http://www.wonderbra.ca/innovation/ 50 mg atenolol Official corruption and overcrowding have exacerbated the critical situation, prison officials have acknowledged. They say much of the overcrowding is due to failures in the judicial system to try prisoners. About half of all inmates are awaiting trial.

Gość gość
Jedz i daj mu z*****ać. Szpara ci sie niewymydli. Robisz z niczego problem. To tylko smierdzaca dziura:-)

Gość Ryan
I can't hear you very well propranolol sa 120 mg cap "Other herbs such as long-term use of garlic may increase the risk of bleeding during surgery. While culinary herbs used in small quantities for flavoring are generally safe, consuming large amounts for prolonged periods of time may have a negative effect on the body when going through chemotherapy," she said.

Gość gośćdsdds
Rozumiem zauroczenie , rozumiem że komus moge sie podobac itp ale jeśli po 2 - 3 tyg mamy być w łużku to dziewczyna dla mnie jest jest k..wa , szmata itp . Ogromny plus mają dla mnie laski które tak jak moja kumpela oddała sie chłopakowi po 6 miesiacach i przeżyli razem swój 1 raz . To jest cos i wtedy takie kobiety sie szanuj***ardzo [ przynajmniej ja tak mam ] Wiem wiem wszystko zależy od charakterów ale mimo wszystko dziewczyny powinny bardziej byc niedostępne .