Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość xxzuzaxszxx

Własny butik.

Polecane posty

Gość xxzuzaxszxx

Witam wszystkich! Mam 20 lat i moim wielkim marzeniem jest otworzenie własnego butiku damko-męskiego. Chciałam poprzez forum dowiedzieć się ile mniej-więcej muszę zainwestować w taki butik, a przede wszystkim gdzie mogę dostać oryginalne ubrania, które mogłabym później umieścić w moim butiku. Przyznaję, że nie mam żadnego doświadczenia w handlu... Mam nadzieję, że znajdą się jakieś dobre i łaskawe duszyczki, które pomogą mi w realizacji mojego marzenia. Pozdrawiam :)

Gość xxzuzaxszxx
Nie, nie second hand... chociaż nad tym też się zastanawiałam, ale w moim mieście jest za dużo takich "sklepów".

Gość Graferka
Wlasny second hand to nie jest zle rozwizanie. TEz nad tym mysle, robie risercz hurtowni. Czy ktos kto ma wlasny biznes moglby jakas polecic?:) Ja mam ten adres: http://hurtownia-pati.pl/ dziele sie i prosze o podawanie swoich:)

Gość gość
autorko tematu, masz jeszcze błonke?:)

Gość gość
ja prowadzę swój sklep odzieżowy, kwota którą zainwestowałam na otwarcie to około 50 tyś zł, 20 tyś dostałam z urzędu pracy,a około 30 tyś miałam oszczędności, które przeznaczyłam na towar, lokal wynajmuję 34mkw, za który płacę 1000 zł, na razie jestem na małym zusie około 500 zł, do tego urząd skarbowy+ opłacenie księgowej + rachunki, prąd,woda. W miesiącu mam około 2000 zł opłat za sklep. Powiem tak, po opłaceniu rachunków, z zysku zostaje mi na życie bez szaleństw...handel to dzisiaj trudny kawałek chleba

Gość gość
wedlug mnie grunt do dobra hurtownia odziezy damskiej. Jesli takowa znajdziesz (np. http://www.gdpoland.pl/ ) i do tego nie bedziesz miala zbyt wygornowanych cen to powinno sie udac

Gość czendzesa
Dla biznesu z lumpeksem zdecydowanie polecam Hurtownie Pati:) maja tam swietne ceny hurtowe i dobre ciuchy