Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość michaelk3

Introwertyk i dziewczyna...

Polecane posty

Gość michaelk3

Mam 23 lata. Prowadzę bardzo aktywny tryb życia, studiuję męski kierunek i mam sporo zainteresowań. Na uczelni nie mam dziewczyn żadnych, a na imprezy nie chodzę. Nie czuję wielkiej potrzeby poznawania kogoś teraz na stałe (na przelotnych znajomościach mi nie zależy), ale wydaje mi się czasami, że tak być nie powinno. W miejscach, w których przebywam, nikogo nie spotykam praktycznie z płci pięknej. Nie interesują mnie puby, alkohol, dyskoteki, i pochodne. Czy jest powód żebym się tym przejmował, czy jeszcze będzie czas na to po prostu? Czy są dziewczyny, które będą w stanie docenić indywidualny tryb życia jaki prowadzę i charakter, czy dzisiaj wszystko opiera się na szalonej zabawie, najlepiej tylko w dużym gronie?

Gość MariAnna24
nie chodzisz na wielkie imprezy i do najlepszych klubow w miescie ? Dla innych tzn że jesteś odludkiem, dziwakiem ... wiem z doświadczenia

Gość michaelk3
Coś w tym jest. Przez 4 lata studiów byłem 3 razy w klubie. Po prostu inaczej spędzam czas. Szkoda mi samego siebie czasami, że wszyscy się bawią, a ja przykładowo biegam w tym czasie, albo i siedzę w domu nawet. Na siłę na pewno nie będę się pchał na imprezy.

Gość dziewczyna sie
dziewczyna sie nie pokaze z malomownym facetem nigdzie. a one lubia byc widoczne.

Gość Pracowita ..
Jesteś normalnym chłopakiem :) wiele dziewczyn takich właśnie szuka :) nie żadnych pozerów, szpanerów i innych dziwaków. Nie chodzisz na żadne "modne" imprezy, nie żyjesz tak jak inny, jesteś sobą, masz pasję. Co w tym dziwnego czy nienormalnego? Może swoją drugą połówkę poznasz w kawiarni? w bibliotece czy na łyżwach ?:) skoro sam nie bywasz w klubach to można stwierdzić, że nie za bardzo interesują Cie dziewczyny z takich miejsc?

Gość michaelk3