Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jsnaj

Reklamacje

Polecane posty

Gość jsnaj

Oddałam telefon do reklamacji do jednego z operatorów. Telefon w abonamencie. Minęły 2 tygodnie i reklamacja nie rozpatrzona. Zgodnie z prawem po 2 tygodniach reklamacja jest uznana za zasadną i sprzedawca musi albo oddać nowy telefon, albo kasę. No ale jak to ugryźć? Ja za telefon zapłaciłam 1 zł bo jak wiemy jego cena jest w abomamencie. Jak mam się domagać zwrotu kasy? I jakiej sumy? Nowego się domagać? Chyba takich nowych już nie sprzedają. Co robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lindaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
zapomnij o kasie, teraz telefon naprawiaja do skutku, nowy dostaniesz jak 3 razy wymienia Ci jakas czesc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×