Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość takie tam żale lenia

czy ja jestem leniem? :(

Polecane posty

Studiuję ale nie chce mi się uczyć, pracować też bym nie chciała. Chciałabym zajmować się domem, chłopakiem i sobą ale bez dzieci. Gotowałabym pyszne obiady bo to lubię,sprzątała, prała, prasowała spędzała czas z chłopakiem, czytałabym dużo, oglądała filmy, chodziła na spacery :( chciałabym tak żyć chociaż wstydzę się do tego przyznać bo przez większość społeczeństwa byłabym postrzegana jako pasożyt- zresztą słusznie :(

Gość meno4545
masz mentaloność kury domowe ale dziwne z tymi dziecmi

Wiem ale przynajmniej nie robię spacji przed znakiem interpunkcyjnym :P

Gość meno4545
dlaczego nie chcesz dzieci??? masz chłopaka????

musisz znalezć sobie męża , nie nazwałabym cie leniem , bo jednak chcesz coś robić wżyciu , pracować w domu , ja odwrotnie , chcę pracować poza domem i też mi sie nie udaje , więc tez jestem leniem ?

Autorka napisała że jej się nie chce robić tych rzeczy a Tobie chcę się ale nie udaje wiec to roznica wiec singielka80_000 nie jesteś leniem ;)

hahah może faktycznie nie chce mi się robić tej spacji ale to akurat dobrze, bo nie robi się przerwy między znakami interpunkcyjnymi :D Nie chcę dzieci bo jakoś tego nie czuję, nawet lubię dzieci ale tylko przez 5 minut, jak zaczynają płakać, marudzić to się ulatniam :D Jeśli ci się nie udaje bo nie szukasz pracy to jesteś leniem, jeśli szukasz pracy ale nie wychodzi to po prostu może chwilowy brak szczęścia? :)

A w jakim jesteś wieku? Jakie wykształcenie ? Kompletnie nic przez 2 lata czy może nic co było by godne uwagi?:)