Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Porządna kobieta,podróżniczka

Byłam w ten weekend na Litwie - spotkała mnie taka przygoda.......

Polecane posty

Jechałam sama autem, wszedzie lasy, stawy itp. I nagle widze jakąs mgłe... mysle wysiade zrobie super fote (bo jestem fotografem) iiii tam wyskakuje z tych mokradeł jakiś typ! 180 cm, klata jak marzenie, twarz jak pomieszanie wilkołaka z wampirem, jasna, blada skóra, brązowe głębokie oczy, ciemne włosy, lekki rumieniec na policzkach, on w samych szortach wyszedl zj jakiegos namiotu i mowi do mnie w niezrozumiałym języku... Powiem tak, nie jestem jakas puszczalska ale jak go ujrzałam, to aż mi się wilgotno zrobiło. Myślałam,że on może chce jeść albo pieniedzy,otworzylam torebkę, taką małą co mam zawsze przy sobie, a on pokazal mi ze nie chce pieniedzy, poszedl szybko do namiotu i poczestowal mnie piwem, powiedzialam ze prowadze, tzn pokazalam na auto, a on machnal na to reka, wskazzal na namiot (zebym spala z nim) rozpalil ognisko . Wypilismy po jednym,wtedy on wyjal z namiotu wodke, nie wiedzialam jak pic bez popitki? dal mi jeszcze piwo...popijałam wódkę piwem. Strasznie sie upiłam, zdjelam bluze, wtedy on wskazal na jezioro, poszlismy tam plywac! strasznie sie balam, mimo pijanstwa, balam sie pijawek i raków na szczęście nic mnie nie pogryzło aha...plywalam w samych majtkach, on zupelnie nago

Gość 23523
mam nadzieję że skończyło się seksem?

Gość Goppi
na bank to był saskłacz