Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość rtyuru

Czy chłopak który w wieku 28 lat zarabia 2.500zł na rękę jest ok ?

Polecane posty

Gość rtyuru

Czy zarobki 2,300rękę + premie są dobre jak na chłopaka 28 lat ? Pracuję tak od paru lat i umowę mam już na stałe.

Gość Julia96
nawet ok. jeśli mieszkasz w małym mieście to jestes Panem.

Gość rtyuru
Mieszkam na wsi 2 tyś mieszkańców ale pracuję w mieście gdzie jest 40tys mieszkancow.

Gość ona 90
2 500 w Polsce to bardzo dobrze...

Gość rtyuru
Jeżdżę VW Golfem 4 Diesel który zakupiłem na kredyt dwa lata temu.

Gość rtyuru
niestety jestem jeszcze prawiczkiem myslalem ze moje auto pomoze mi w utracie tego prawictwa ale niestety nie udalo sie:(

ja mam 1500 :P no ale koszt dostania się do miejsca pracy u mnie równa się zero i też pracuje mniej niż rok

Gość rtyuru
Ja mam 2.500zł na rękę do tego bony żywnościowe co miesiąc 12 bonów w tym każdy o kwocie 15zł na produkty spożywcze + czasem premie dostaję 600-800zł raz na pół roku. Mam jeszcze o tyle dobrze że brat pracuje w tej samej firmie i dojeżdżamy razem na zmianę, jeden tydzień on jeździ swoim samochodem a jeden tydzień ja no i z tego wydaję tylko paliwo na dwa tygodnie a nie na cały miesiąc. Po opłatach zostaje mi 2tyś na rękę z tego 900zł odkładam każdego miesiąca.

Gość rtyuru
Mam narzeczoną, ona pracuje w MOPSIE od dwóch lat dostała pracę zaraz po skończeniu studiów.

Gość czasem proste zycie
jest spokojniejsze i lepsze niz z wielka gotowka w wielkim miescie. moim zdaniem dajesz rade

Gość rtyuru
No żyjemy super, mamy swoje mieszkanie w domu rodziców, oni mieszkają na parterze my na samej górze. Dorzucamy się 300zł do rachunków co drugi miesiąc. Na jedzeniu sporo zaoszczędzamy bo mamy te bony żywnościowe a bez nich było by pewnie ciężej.

Gość Piiteross