Gość bizneswomen33 Napisano Styczeń 11, 2013 Witam, wraz z mężem założyliśmy firmę i zrobiliśmy biuro u nas w domu. Umeblowane już jest tylko teraz zastanawiamy się nad wyposażeniem jego w papier, koperty itd. Szukamy najtańszego sklepu w sieci. Planujemy większe zamówienie, może ktoś z Was może podpowiedzieć mi gdzie najlepiej robić takie zakupy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wielbiciel 70B 0 Napisano Styczeń 11, 2013 byznesłumen zapomniała nick zmienić :D krośnieńska gapa :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 20, 2014 hej, sprawdź tutaj www.boxline.pl maja czesto promocje i tanie produkty :) jak zakupisz hurtowo to na pewno mega sie oplaci :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 4, 2014 Fajnym pomyslem do biura są takie maty podłogowe z logo firmy , coś takiego: http://www.kleen-tex.pl/pl/swiat-produktow/maty-z-logo/jet-print.html . Nie tylko robią świetną reklame,ale tez wchlaniają kurz - pozwalają zachować czystośc a przy tym są atrakcyjne ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 13, 2014 Moim zdaniem warto też pomyśleć o sprawie bezpieczeństwa. Dobre drzwi antywłamaniowe, wkładki, jakiś alarm – to podstawa w dzisiejszych czasach. Mogę polecić coś, co się sprawdziło w mojej firmie – system klucza centralnego. Jeden klucz do wszystkich pomieszczeń – tu możecie sobie o nim poczytać: http://www.jeden-klucz.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 29, 2014 Jeśli chcesz, łap kontakt do firmy w której możesz kupić/dzierżawić kserokopiarkę - solidne są i serwis od razu w razie co na miejscu: http://kserokopiarki-gliwice.pl/kontakt/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 29, 2014 Moim zdaniem w biurze poza podstawowymi artykułami warto zadbać o obecnośc taśmy klejącej. Jeśli szukalibyście w przyszłosci to serdecznie polecam zakup w http://www.totalmarket.pl/ gdzie mają naprawdę szeroki wybór taśm zaczynając od podstawowowych az po specjalistyczne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 20, 2015 A abstrahując od papierniczych rzeczy, mysleliście o takim sprzęcie http://www.aqua-logic.pl/ ? Zapewniam,że nie pozalujecie i szybko dostrzeżecie wszystkie zalety. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 21, 2015 najtaniej i najnowoczesniej można urządzić biuro meblami z allinside.pl ;) Bardzo niskie ceny, łatwo ściągnąć meble w hurtowych ilościach ;) My kupilismy kilka stolików i wyglądają bardzo porządnie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 11, 2015 Pomyśl o klimatyzacji do biura, moze sie latem okazać zbawieniem podczas upałów. Ja zamawiałem w www.elzetklima.pl , mają dobry jakosciowo sprzet i duzy wybór! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Oczkos Napisano Luty 15, 2015 A nie przydałby wam się może jeden porządny regał na dokumenty, taki profesjonalny jak w http://www.abrack.pl/en/do-archiwum-biura-i-na-zaplecze-3/regaly-do-biura ? Polecam rozważyć, zobaczycie ile papierków generuje firma... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 19, 2015 mnie zaprojektowała biuro firma http://interbiuro.pl/ dobrali też dodatki do wnętrz, wybrali oświetlenie, ostateczny efekt jest świetny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 24, 2015 Tak, to prawda. Ja uważam, że wyposażenie to podstawa, wygodny fotel, biurko, laptop i wiele innych rzeczy. Najwięcej problemów miałam z wyborem odpowiedniej kserokopiarki. Wzięłam ją w dzierżawę i naprawdę świetne warunki znalazłam: http://kserokopiarki-gliwice.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 4, 2015 Jeżeli będziecie szukac mebli do biura to bardzo polecam wam firme www.lobbysklep.pl bardzo dobrej jakości meble i co najważniejsze nowoczesne wzornictwo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 8, 2015 Generalnie jeśli chodzi o wyposażenie biura, to ja wszystko kupowałam w http://www.biurotechnika.com.pl/ . Bardzo ładnie sobie urządziłam swoje biuro, fajne nowoczesne meble, sprzęty i akcesoria można tam znaleźć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 10, 2015 Jeśli ktoś szuka dobrej firmy która fachowo doradzi zakupu jak najlepszego sprzętu biurowego typu drukarki, skanery itp. to warto skontaktować się z http://www.hicopy.gdansk.pl/ którzy mi w tym pomogli, dzięki czemu zaoszczędziłam sporo na eksploatacji tego sprzętu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 10, 2015 Tutaj www.arso.pl znajdziesz bardzo dobre i niedrogie artykuły papiernicze i piśmiennicze oraz cały sprzęt potrzebny do biura, rozmaite urządzenia wielofunkcyjne, drukarki , faksy, niszczarki itp. Wszystko jest naprawdę wysokiej jakości, znanych, sprawdzonych firm. Zarówno w moim biurze, jak i w domu mam urządzenia od nich i jestem z nich bardzo zadowolona, są łatwe w obsłudze, nie psują się. Jak mi coś będzie znowu potrzebne do biura, to na pewno też kupię tam. Tyle produktów mam w jednym miejscu. Mówię Ci, śmiało u nich zamawiaj, nie będziesz zawiedziona. Przy tym wszystkim pracownicy firmy są bardzo kompetentni i naprawdę potrafią doradzić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 11, 2015 A co myślicie o wyposażeniu biura w żaluzje albo rolety (http://www.aluprofil.gda.pl/)? Warto czy nie warto? Bo się właśnie nad tym zastawnawiam, ale nie wiem czy to nie generowanie dodatkowych kosztów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 11, 2015 W rolety jak najbardziej! A Państwo jak będziecie potrzebować jakichś mebli, to polecam http://www.meblant.pl/, naprawdę warto tam zajrzeć, bo to polski producent mebli biurowych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 20, 2015 Moim zdaniem do biura koniecznie maty antypoślizgowe! W http://www.kleen-tex.pl mają duzy wybór ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 4, 2015 Ja swoją firmę zaopatruję w konsorcjum biuro klub (http://www.biuroklub.pl/). Kupuję tam wszystkie potrzebne materiały biurowe, tonery do drukarek, nawet artykuły spożywcze i higieniczne. Warto, bo mają dobrą cenowo ofertę i wszystko dostępne w jendym miejscu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 29, 2015 Nie wyobrażam sobie, żeby w biurze, w którym pracuje zabrakło dystrybutorów z wodą. Piję jej bardzo dużo i dla mnie jest to jedno z podstawowych urządzeń. Dystrybutor wody można nie tylko kupić ale także wynająć np. od http://www.aqua-logic.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość WWioletta Napisano Lipiec 21, 2015 My mamy meble metalowe takie jak tutaj http://www.wyposazeniegaudia.pl/cat/meble-metalowe/szafy-kartotekowe jeśli chodzi o takie tematy jak papiery segregatory to kupujemy w lokalnej hurtowni bo tanio i blisko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 18, 2015 jeśli chodzi o wyposażenie biura w materiały reklamowe, artykuły piśmiennicze to polecam firmę Dom Reklamy http://www.art-office.pl/ z Warszawy. Oni wykonują artykuły piśmiennicze- długopisy, notesy, kalendarze, oraz drobną elektronikę – pamięć przenośną. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 21, 2015 na pewno trzeba pomyśleć o urządzeniach biurowych, bo bez nich praca będzie trudna i czasochłonna. Ja tu http://www.markor.com.pl/ znalazłam ciekawą ofertę i mam od nich urządzenie wielofunkcyjne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 24, 2015 w firmie http://www.swisspol.com.pl/ w Gliwicach znajdziesz wyposażenie dla biura w sprzęt drukujący. Firma oferuje dzierżawę drukarek, kserokopiarek, faksów. U nich zaopatrzysz się w materiały regeneracyjne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 24, 2015 odpowiednie wyposażenie do biura w urządzenia drukujące znajdziesz w firmie http://www.swisspol.com.pl/ z Gliwic. Oni oferują duży wybór drukarek, faksów i kserokopiarek. Mają również materiały eksploatacyjne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 1, 2015 Papiery firmowe czy teczki możecie niedrogo dostać w drukarni http://www.aaprint.com.pl/ Od dawna zamawiamy tam podobne materiały – to duża wygoda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 15, 2015 Zdecydowanie w biurze przyda wam się stały dostęp do wody, dlatego serdecznie polecam zaopatrzyć się w bezbutlowe dystrybutory wody od www.aqua-logic.pl, korzystam z nich od lat i ejstem bardzo zadowolony z ich jakości. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 29, 2015 Porządny sprzęt do firmy znajdziecie w ofercie http://dsd.com.pl/ Zamówiliśmy u nich kopiarkę,drukarkę i skaner – wszystko działa jak należy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach