Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość bizneswomen33

Wyposażenie biura

Polecane posty

Gość bizneswomen33

Witam, wraz z mężem założyliśmy firmę i zrobiliśmy biuro u nas w domu. Umeblowane już jest tylko teraz zastanawiamy się nad wyposażeniem jego w papier, koperty itd. Szukamy najtańszego sklepu w sieci. Planujemy większe zamówienie, może ktoś z Was może podpowiedzieć mi gdzie najlepiej robić takie zakupy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
hej, sprawdź tutaj www.boxline.pl maja czesto promocje i tanie produkty :) jak zakupisz hurtowo to na pewno mega sie oplaci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moim zdaniem warto też pomyśleć o sprawie bezpieczeństwa. Dobre drzwi antywłamaniowe, wkładki, jakiś alarm – to podstawa w dzisiejszych czasach. Mogę polecić coś, co się sprawdziło w mojej firmie – system klucza centralnego. Jeden klucz do wszystkich pomieszczeń – tu możecie sobie o nim poczytać: http://www.jeden-klucz.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moim zdaniem w biurze poza podstawowymi artykułami warto zadbać o obecnośc taśmy klejącej. Jeśli szukalibyście w przyszłosci to serdecznie polecam zakup w http://www.totalmarket.pl/ gdzie mają naprawdę szeroki wybór taśm zaczynając od podstawowowych az po specjalistyczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A abstrahując od papierniczych rzeczy, mysleliście o takim sprzęcie http://www.aqua-logic.pl/ ? Zapewniam,że nie pozalujecie i szybko dostrzeżecie wszystkie zalety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
najtaniej i najnowoczesniej można urządzić biuro meblami z allinside.pl ;) Bardzo niskie ceny, łatwo ściągnąć meble w hurtowych ilościach ;) My kupilismy kilka stolików i wyglądają bardzo porządnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pomyśl o klimatyzacji do biura, moze sie latem okazać zbawieniem podczas upałów. Ja zamawiałem w www.elzetklima.pl , mają dobry jakosciowo sprzet i duzy wybór!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mnie zaprojektowała biuro firma http://interbiuro.pl/ dobrali też dodatki do wnętrz, wybrali oświetlenie, ostateczny efekt jest świetny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak, to prawda. Ja uważam, że wyposażenie to podstawa, wygodny fotel, biurko, laptop i wiele innych rzeczy. Najwięcej problemów miałam z wyborem odpowiedniej kserokopiarki. Wzięłam ją w dzierżawę i naprawdę świetne warunki znalazłam: http://kserokopiarki-gliwice.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeżeli będziecie szukac mebli do biura to bardzo polecam wam firme www.lobbysklep.pl bardzo dobrej jakości meble i co najważniejsze nowoczesne wzornictwo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Generalnie jeśli chodzi o wyposażenie biura, to ja wszystko kupowałam w http://www.biurotechnika.com.pl/ . Bardzo ładnie sobie urządziłam swoje biuro, fajne nowoczesne meble, sprzęty i akcesoria można tam znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli ktoś szuka dobrej firmy która fachowo doradzi zakupu jak najlepszego sprzętu biurowego typu drukarki, skanery itp. to warto skontaktować się z http://www.hicopy.gdansk.pl/ którzy mi w tym pomogli, dzięki czemu zaoszczędziłam sporo na eksploatacji tego sprzętu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tutaj www.arso.pl znajdziesz bardzo dobre i niedrogie artykuły papiernicze i piśmiennicze oraz cały sprzęt potrzebny do biura, rozmaite urządzenia wielofunkcyjne, drukarki , faksy, niszczarki itp. Wszystko jest naprawdę wysokiej jakości, znanych, sprawdzonych firm. Zarówno w moim biurze, jak i w domu mam urządzenia od nich i jestem z nich bardzo zadowolona, są łatwe w obsłudze, nie psują się. Jak mi coś będzie znowu potrzebne do biura, to na pewno też kupię tam. Tyle produktów mam w jednym miejscu. Mówię Ci, śmiało u nich zamawiaj, nie będziesz zawiedziona. Przy tym wszystkim pracownicy firmy są bardzo kompetentni i naprawdę potrafią doradzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A co myślicie o wyposażeniu biura w żaluzje albo rolety (http://www.aluprofil.gda.pl/)? Warto czy nie warto? Bo się właśnie nad tym zastawnawiam, ale nie wiem czy to nie generowanie dodatkowych kosztów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
W rolety jak najbardziej! A Państwo jak będziecie potrzebować jakichś mebli, to polecam http://www.meblant.pl/, naprawdę warto tam zajrzeć, bo to polski producent mebli biurowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moim zdaniem do biura koniecznie maty antypoślizgowe! W http://www.kleen-tex.pl mają duzy wybór ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja swoją firmę zaopatruję w konsorcjum biuro klub (http://www.biuroklub.pl/). Kupuję tam wszystkie potrzebne materiały biurowe, tonery do drukarek, nawet artykuły spożywcze i higieniczne. Warto, bo mają dobrą cenowo ofertę i wszystko dostępne w jendym miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie wyobrażam sobie, żeby w biurze, w którym pracuje zabrakło dystrybutorów z wodą. Piję jej bardzo dużo i dla mnie jest to jedno z podstawowych urządzeń. Dystrybutor wody można nie tylko kupić ale także wynająć np. od http://www.aqua-logic.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jeśli chodzi o wyposażenie biura w materiały reklamowe, artykuły piśmiennicze to polecam firmę Dom Reklamy http://www.art-office.pl/ z Warszawy. Oni wykonują artykuły piśmiennicze- długopisy, notesy, kalendarze, oraz drobną elektronikę – pamięć przenośną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
na pewno trzeba pomyśleć o urządzeniach biurowych, bo bez nich praca będzie trudna i czasochłonna. Ja tu http://www.markor.com.pl/ znalazłam ciekawą ofertę i mam od nich urządzenie wielofunkcyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w firmie http://www.swisspol.com.pl/ w Gliwicach znajdziesz wyposażenie dla biura w sprzęt drukujący. Firma oferuje dzierżawę drukarek, kserokopiarek, faksów. U nich zaopatrzysz się w materiały regeneracyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
odpowiednie wyposażenie do biura w urządzenia drukujące znajdziesz w firmie http://www.swisspol.com.pl/ z Gliwic. Oni oferują duży wybór drukarek, faksów i kserokopiarek. Mają również materiały eksploatacyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Papiery firmowe czy teczki możecie niedrogo dostać w drukarni http://www.aaprint.com.pl/ Od dawna zamawiamy tam podobne materiały – to duża wygoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zdecydowanie w biurze przyda wam się stały dostęp do wody, dlatego serdecznie polecam zaopatrzyć się w bezbutlowe dystrybutory wody od www.aqua-logic.pl, korzystam z nich od lat i ejstem bardzo zadowolony z ich jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Porządny sprzęt do firmy znajdziecie w ofercie http://dsd.com.pl/ Zamówiliśmy u nich kopiarkę,drukarkę i skaner – wszystko działa jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×