Gość gość Napisano Kwiecień 26, 2018 Do sfinansowania wyposażenia całego biura wykorzystaliśmy opcję leasingową żeby już zacząć działać zamiast siedzieć w miejscu i zastanawiać się co robić. Firma www.auto-finance.pl zajęła się znalezieniem najkorzystniejszej opcji, a my powoli amortyzujemy sprzęty i urządzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 26, 2018 Moje biuro zostało solidnie zaopatrzone dzięki Solal https://www.solal.pl . Zawdzięczamy im przede wszystkim akcesoria i artykuły dla komputerów, ale również malutkie akcesoria takie jak spinacze, zszywki. Wszystko zakupione po super cenach! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 15, 2018 Polecam https://www.mmpartners.eu/ , znalazłam tam wszystko co tylko było mi potrzebne do biura. Sklep ma bogaty asortyment i bardzo przystępne ceny, warto się zapoznać z ich ofertą. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 16, 2018 Przyda wam się też bindownica. Możecie w dobrej cenie zakupić taką tutaj http://bindowanie.com.pl/ . Polecam, mają dobrej jakości sprzęty :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 22, 2018 W biurze na pewno przyda się także VOIP dla firm - https://focustelecom.pl/blog/telefon-voip-w-firmie/. Na pewno są to niższe koszty w porównaniu do standardoweo telefonu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 24, 2018 Polecam zajrzeć do sklepu www.beradex.pl, maja tam wszelakiego rodzaju artykuły biurowe po bardzo zaskakująco niskich cenach. Na stronie wszystko dobrze opisane, warto zajrzeć. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 5, 2018 Na pewno do biura przyda się kserokopiarka, ale nie warto kupować nowej bo to bardzo droga sprawa, lepiej wypożyczyć, sprawdź ofere http://smartcopy.eu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 8, 2018 Od wielu lat zaopatruję się w artykuły biurowe w firmie www.gemini-euro.pl. Klienci mojego sklepu są bardzo zadowoleni z akcesoriów biurowych, kalkulatorów i drukarek. Sprzęt jest bezawaryjny. Nie miałem przypadku reklamacji. To niezawodny dostawca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Diankao Napisano Czerwiec 8, 2018 Według mnie bardzo ważnym elementem wyposażenia biura jest kuchnia, która zapewni pracownikom miejsce gdzie będą mogli w komfortowych warunkach zjeść swój posiłek. Oprócz samego sprzętu agd, warto przemyśleć kwestię postawienia automatu ze zdrową żywnością. Bardzo fajne oferty na tego typu produkty, znajdziesz w sklepie internetowym z bakaliami - https://ebakalland.pl/pestki-dyni.html mamy takie rozwiązanie u siebie w firmie i moim zdaniem jest to rewelacyjny pomysł. Bardzo dużo pracowników z tego korzysta i zachwala sobie zarówno jakość jak i cenę takich produktów. Sama nie raz je jadłam i muszę przyznać, że są niezmiernie pożywne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Sklep Biuromarket Napisano Czerwiec 12, 2018 W biurze warto mieć przede wszystkim szafy metalowe, oraz coś do przechowywania gotówki/ważnych dokumentów. Polecamy od siebie w tym przypadku nasze sejfy. Pełna oferta wyposażenia do biura jest dostępna na naszej stronie https://biuromarket.com.pl/ serdecznie zapraszamy i chętnie pomożemy w wyborze odpowiednich produktów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 13, 2018 Doskonałym pomysłem okazał się zakup drukarek UV LED z oferty http://uvprinter.pl/ . Z ich pomocą jesteśmy w stanie zadrukować wiele gadżetów reklamowych, co pozwoliło nam zaoszczędzić znacznie ilości pieniędzy, zamiast zgłaszać się do firm produkujących gadżety tego typu.. Polecam takie rozwiązanie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 14, 2018 Co do wyposażenia biura i jego aranżacji to na bank dobrze sprawdzi się Interbiuro z Warszawy http://interbiuro.pl/ Dostaniecie tam wszystko co potrzeba - meble, wykładziny, oświetlenie no i sam projekt wyszedł świetnie, widać fachową rękę, przestrzeń jest dużo bardziej przyjazna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 20, 2018 Moja firma została wyposażona w urządzenia biurowe z oferty www.import-maszyn.eu. Charakteryzują się one bardzo wysoką jakością, która wspaniale się spisuje. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 21, 2018 Jeśli z kolei szukacie materiałów biurowych to sprawdźcie sobie hurtownię Meteora http://meteora.org.pl/ z Tomaszowa Mazowieckiego. Są dobrze zaopatrzeni, wszystko co potrzeba tam dostaniecie, nawet niszczarki czy kopiarki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 25, 2018 Również kupuje na www.beradex.pl, mają wszelkie art. Biurowe jakie są tylko mi do pracy potrzebne. Zajrzyjcie na stronę, tam jest zamieszczona pełna oferta i kontakt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Julia Waliszewska Napisano Czerwiec 25, 2018 Przede wszystkim urządzając biuro powinniśmy ta się dobrze zastanowić nad oświetleniem . Przede wszystkim ja już ni wspomne o tym ,ze powinno być energoszczędne i spełniać wszystkie normy, które obowiązują, ale dana lampa powinna dawać takie światło , które nie będzie nas męczyć. Bardzo dobrej jakości oświetlenie , które u mnie np zostało zamontowane to oświetlenie firmy Trilux ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 27, 2018 Dziewczyny, aj wszelkie zakupy do biura robię w jednym, konkretnym miejscu www.grim24.pl. Bardzo wam polecam ta firmę, bo mają konkurencyjne ceny i naprawdę ogromny wybór, proszę sprawdzić. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość czivak Napisano Lipiec 2, 2018 Co do nowoczesnych mebli biurowych to polecam odwiedzić sobie stronę https://biuromarket.com.pl/ mają w swojej ofercie wytrzymałe, funkcjonalne meble metalowe, które jak na mój gust są o wiele lepsze niż drewniane. Coraz więcej osób decyduje się właśnie na metal i nic dziwnego, bo sam przeszedłem z drewna na metal:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 20, 2018 ja polecę ten sklep https://biuronimo.pl/, duży wybór i mają np. papier ksero w różnych kolorach, który może się czasami przydać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Martynaxx Napisano Sierpień 16, 2018 Decydując się na własny biznes często nie zdajemy sobie sprawy z tego, ile czeka nas pracy, formalności i przygotowań. Jest tak głównie w przypadku, kiedy otwieramy własne biuro, które musimy odpowiednio przygotować i wyposażyć aby przyszli klienci nie mieli nam nic do zarzucenia. Trzeba wiedzieć o tym, że ludzie w pierwszych dniach naszej działalności będą patrzeli na nas krytycznie, więc postarajmy się o to, aby biuro stanowiło naszą wizytówkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 16, 2018 Myśmy sobie fajnie biurko w domu zrobili, bo zamontowaliśmy do blatu specjalny stelaż unoszący i obniżający poziom. Stelaż jest sterowany elektrycznie, poza panelem jest też opcja sterowania zdalnie przez aplikację na androida. Ten nasz mechanizm jest na mocnych siłownikach Linak, na stronie https://flyingdesk.pl/ jest cały opis produkt wraz z info o montażu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 20, 2018 Wszelkie artykuły biurowe etc. to ja polecam inwestycje w http://kapryskoniecpol.pl/oferta/ świetnie się sprawdzają. Mają bardzo bogaty wybór no i ceny są jak dla mnie mega interesujące. Polecam jak najbardziej. Kolejna kwestia, to jakość, ta tu ma ogromne znaczenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość MebleTeo Napisano Sierpień 22, 2018 Jeżeli interesują państwa funkcjonalne meble do biura to polecamy zajrzeć na naszą stronę Mebleteo.pl - fotele biurowe, szafki, biurka, depozytory na klucze i wiele innych, a wszystko w korzystnych cenach. Dbamy o to aby każdy nasz klient był zadowolony :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 24, 2018 Pieczątki firmowe to ważna rzecz. Zajrzyjcie tutaj: http://www.projekt.net.pl/czego-nie-powinno-zabraknac-w-twoim-biurze/ Jest tam więcej informacji o odpowiednim wyposażeniu każdego biura. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Jadde Napisano Sierpień 25, 2018 Jeśli przechowujecie ważne dokumenty, gotówkę itp., koniecznie pomyślcie o sejfie – my zaliczyliśmy już jedną kradzież, która mało nie skończyła się upadkiem firmy. Polecam specjalne sejfy z http://stalpol.pl czy jakiejś innej firmy, tak czy inaczej będzie bezpieczniej niż w szafce zamykanej na klucz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość karolaaa98 Napisano Sierpień 30, 2018 Jeśli chcecie kupić jakieś fajne wyposażenie do swojego biura to zerknijcie sobie na stronę https://eofficemedia.pl/ Tam macie wszystko dokładnie opisane, przedstawione produkty razem ze zdjęciami, więc doskonale wiecie, co zamawiacie i fajnie sprawdzić, czy aby wszystko wrzuciliśmy do koszyka, czy coś jeszcze się przypadkiem nie przyda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 6, 2018 Lepiej wynając dobre miejsce przygotowanie pod prowadzenie biura, jak to w Katowicach http://www.smartoffice.eu.com/4_katowice uważam że w Katowicach lepszą miejscówkę na biuro nie da się znaleźć :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zbyszzzekkkk Napisano Wrzesień 6, 2018 Wychodzę z takiego założenia, iż w każdym dobrze wyposażonym i wygodnym biurze nie powinno zabraknąć miejsca na maszyny vendingowe (automaty) ze zdrowymi przekąskami jak np. https://ebakalland.pl/bakalie/suszone-owoce.html Automaty tego typu zazwyczaj oferują kilka opcji płatności, a pracownicy mogą z nich korzystać o dowolnej porze, nie tylko obiadowej, ale też śniadaniowej lub chcąc coś przekąsić, pozostając w pracy po godzinach, co według mnie jest fajnym udogodnieniem wpływającym na komfort i efektywność pracy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 19, 2018 Na pewno niezbędne będą artykuły papiernicze, kserokopiarki czy niszczarki do dokumentów. Wszystko to kupicie w http://meteora.org.pl/ z Tomaszowa Mazowieckiego. Cenowo ok a wybór naprawdę dobry. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 21, 2018 Tanimi artykułami biurowymi i typowo papierniczymi dysponują Solal https://www.solal.pl/ . Koniecznie postawcie na nich! Ceny są bardzo dobre, a produkty którymi dysponują służą nam jeszcze lepiej. Nie wiem jak nasze biuro by funkcjonowało bez ich artykułów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach