Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

pani masterova

Kto zdawał prawko na nowych zasadach?

Polecane posty

Gość prawictwo pospolite141
dla kobiet na pewno łatwiejsze .. Wystarczy załoza mini i prawko zdane

Gość No nie wiem, nie wiem
No raczej nie ;) po pierwsze komputera nie oszukasz, a po za tym na praktyce czesto egzaminatorzy wypraszają takie Dziunie :)

Gość bjguguihjhj
prawictwo pospolite141 tu chyba chodzi o teorie wiec to nie pomoze

Gość o fie0 t4e t
Jestem z zielonej góry, udało mi sie w ostatnich dniach zdac na starych zasadach. Sattystyki z nowych egzaminwó sa załamujące;poniedziałek- nikt nie zdał; we wtorek- jedna osoba,; środa- nikt! dzisiaj- jeszcze nie wiem, ale nawet wszyscy do tego egzaminu nie podchodzą( np na 22 zapisanych przyszło 17). Czytałam pytania, nie sa jakos specjlanie trudne, ale trzeba znac przepisy i miec juz dobre pojecie o prowadzeniu ayta, jeździe itd. Napewno są łatwe dla kierowców ze stażem (jak np instruktorzy)

Gość shooqq
u nas na 300 osob zdaly 2 po nowemu

tak z ciekawości, piszecie o teorii czy praktyce?

Było o tym w radiu, a wynika to z tego że z przyzwyczajenia klikaja 2x (dwuklik) a powinni raz i duzo osob obplewa bo odpowiada od razu na dwa pytania ;) i wprowadza teraz taki instruktaż jak rozwiazywac testy ;) tj bylo na starych zasadach :)

Gość tu ktos dobrze napisał
no i bardzo dobrze mniej debili na drogach, kto nie opanuje zasad ruchu drogowego nie ma czego szukać na praktycznym :D koniec z kuciem na pamięć!!!!

No trudno jest tyle pytan wykuc ;D ale po wykuciu jak jezdzic nie umie to i tak nie zda ;D

Gość o fie0 t4e t
o teorii, praktyka jest taka sama

wszystkim którzy mając prawko od 20 lat psioczą na teraz zdających radzę jedno: weźcie pierwszego lepszego egzaminatora i zobaczycie że oblalibyście 5 razy na prostej drodze!