Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość girl with the dragon tattoo

Faceci, co robicie, kiedy spodoba Wam się nieznajoma dziewczyna?

Polecane posty

Czy wykonujecie ten pierwszy krok, nawet jeśli z natury nie jesteście zbyt śmiali, czy czekacie na rozwój wypadków w nadziei, że to ona pierwsza do Was zagada? Bardzo proszę o szczere odpowiedzi, to dla mnie ważne :)

Gość . A . . A .
Nic, popatrze i zapominam o niej

Gość ngnttytyt
lexxmark to musi dziwnie wyglądać. Coś jak kangur?

Gość Prawiczek 30 lat
Ja nie znam się na tym

Czemu właśnie w ten sposób postępujecie? Nie żałujecie później, że coś fajnego przeszło Wam koło nosa?

Gość a czego tu zalowac ?
jeszcze jednego pustaka co szuka frajera adoratora a sama nie pierdnie zeby cokolwiek zrobic ?

Gość 1223334444
TAK TAK TAK

Nie żałujecie później, że coś fajnego przeszło Wam koło nosa? jak możemy żałować jak nie potrafimy zagadać do dziewczyny

Gość . A . . A .
Jak będę chciał dziewczyny to poszukam wśród znajomych. A nieznajome olewam

Gość TheManWhoMistookHisWifeforaHat
staramy siem jom przymierzyć ;)

Jak będę chciał dziewczyny to poszukam wśród znajomych. A nieznajome olewam X aż do śmierci

Gość przejde obok
zapamietaj sobie że nie ma co pytać facetów z kafe, bo to nie faceci. Zapamieraj też, ze chłopakowi może sie po prostu kobieta spodobać, ale to jeszcze nie znaczy że coś z tym musi od razu robić. Ty tez nie produkuj w wyobraźni "cos fajnego" bo nie zdarzy sie nic fajnego z facectem, ktory nie dziala w kierunku kobiety

"jak możemy żałować jak nie potrafimy zagadać do dziewczyny" No właśnie. A gdyby tak postawić wszystko na jedną kartę i zaryzykować? Nawet jeśli dostaniecie kosza, to i tak pewnie więcej już jej nie zobaczycie, więc nie trzeba będzie chować głowy w piasek :)

Gość vb12