Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Kasandraaaa35454

Cisza po spotkaniu

Polecane posty

Gość Kasandraaaa35454

Siemka kobietki. Sytuacja wygląda tak że spotkałam się tydzień temu w czwartek z nowo poznanym facetem na kawę. On zaproponował spotkanie. Muszę przyznać że było ono bardzo udane, po spotkaniu napisałam mu smsa "dziękuje za fajne popołudnie". On mi odpisał "luzik". Od tego czasu (czyli 8 dni) nie ma z nim w ogóle kontaktu. On nic się nie odzywał, ja też nie. Co o tym myślicie? Głupio mi proponować spotkanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trochę Cię olał odpisując "luzik" tak jakby robił Ci łaskę... A nic nie napisał od siebie... Chyba nie będzie z tego romansu...:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ona123213123
to chyba proste ,że on nie chce sie dalej spotykać to ,, luzik" to byl znak ,ze Cie traktuje jako kumpele i tyle .żaden facet ,ktory jest zainteresowany kobieta nie odpisze tak . A napewno by cos napisał przez ten czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bombajbaj
Co rozumiesz przez udane spotkanie Byl sex albo calowaliscie sie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ona123213123
A to ,ze dla Ciebie spotkanie było udane nie znaczy ,że tez dla niego . cos mu w Tobie nie przypasowało i tyle ,a tym ,, luzikiem" chcial Ci dac do zrozumienia zebys sobie nie robila nadziei na nic wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bombajbaj
Przesadzacie ja tak wlasnie robie ze sie nie odzywam To strategia jest Jak spotkanie sie udalo to sie nie odzywam i to powoduje ze dziewczyna mysli duzo o mnie Dlaczego sie nie odzywam Co robie, Zastanawia sie czy sama ma sie odezwac i takie tam Ogolnie zaczal sie proces zakochiwania w jej glowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kasandraaaa35454
bombajbaj: dlaczego gracz? nie, nie było seksu ani pocałunków ale było bardzo miło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bombajbaj
Tak sie tez sprawdza czy czasami nie trafia sie na wariatke ktora po spotkaniu zaraz bedzie napierdalala smsy, albo dzwonila bez konca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kasandraaaa35454
bombajbaj: no napisz coś więcej. o co tu chodzi? myślisz że się jeszcze odezwie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bombajbaj
Czekaj Jak mu sie podobalo to na bank sie odezwie Ale ja czasami tak czekam bo lubie jak dziewczyna cos zainwestuje Wyjdzie z tej bezpiecznej strefy ze to facet ma sie odzywac Mozesz napisac albo zadzwonic i zapytac sie "Co u Ciebie?" ale jeszcze poczekaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bombajbaj
Musisz sie uspokoic i zajac sie czym innym Nie obiecywac sobie za szybko i zbyt wiele Dystans jest potrzebny A milosc przyjdzie sama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bombajbaj
Zdecydowanie wieksza szansa na spotkanie jest jak Ty sie nie odezwiesz Jak mu sie podobalo spotkanie to na 100% bedzie chcial spotkac sie jeszcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kasandraaaa35454
A jak się jednak nie odezwie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bombajbaj
A proponowac spotkanie mozesz Ale jak juz sie spotkacie kilka razy 4 albo 5 Trzymaj to tak ze On ma czesciej proponowac te spotkania niz Ty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Z krainy snów
Dla mnie tydzień to wystarczający okres czasu napisz do Niego co tam u ciebie albo coś w tym stylu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Z krainy snów
bombaj przesadzasz ja by pomyślał że kobieta w ogóle nie zależy i nie potrafi też przejąć inicjatywy ogolnie to ja jestem w związku stroną inicjującą ale jest to miła odmiana gdy kobieta weźnie sprawy w swoje racę od czas do czasu to pkazuje że jej też zależy a nie jest księżniczką...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bombajbaj
ja by pomyślał że kobieta w ogóle nie zależy i nie potrafi też przejąć inicjatywy hahahaha A ona tak pomyslec nie moze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie każdy jest takim
skomplikowanym facetem jak bombajbaj. Dla wielu facetów milczenie po spotkaniu nie oznacza żadnego drugiego dna ani strategii tylko po prostu sygnał że dziewczyna nie jest w jego typie i że chce się wycować, a już ten "luzik" to taki ma w sobie odpychający wydźwięk jakby ci przysługę jakąś zrobił że się z tobą spotkał i nic od ciebie nie chciał. Jakby wszyscy prowadzili takie strategie jak bombajbaj to ludzkość by wymarła. Nota bene facet który czeka aż dziewczyna przejmie inicjatywę to jakiś taki niemęski jest i jak życie dalsze i związek ma tak wyglądać że we wszystkim trzeba potem do takiego wyciągać rękę to ja dziękuję za taki związek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Z krainy snów
Jakby wszyscy prowadzili takie strategie jak bombajbaj to ludzkość by wymarła. :D:D:D hehehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bombajbaj
Dlatego dobrze jej radze Niech poczeka jeszcze troche Napisze albo zadzwoni i zapyta co u niego na luzie Ale bron boze proponowanie spotkania z jej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Z krainy snów
ale z tym luzik to dla mnie nie ma negatywnego wydzwięku jak dla Ciebie przesadzasz też dla mnie facet chciał być właśnie taki cool wyluzwoany i tak wyluzowany sms mu wyszedł :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Z krainy snów
Niech poczeka jeszcze troche Tak niech poczeka jeszcze 5 lat wtedy to będzie czuł taki magnez do niej że dostanie orgazmu telepatycznego stary....facet niedługo zapomni kim ona jest musi się kobieta zereklamować i przypomnieć o sobie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bombajbaj
musi się kobieta zereklamować i przypomnieć o sobie OK Mieli jedno spotkanie To wystarczajaca reklama Nie wiem czy mamy jej pomagac w uwiedzeniu tego faceta czy odpowiedziec co moze znaczyc cisza po spotkaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Z krainy snów
:D nie wiem stary :D Ale ty chyba masz stoicki spokój z tym czekaniem albo masz ze 100 lat :D kassandra żmijka mała chyba uciekła :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bombajbaj
Ja kiedys tak robilem Jak mialem kilka dziewczyn jednoczesnie alebo chcialem jakas konkretna rozkochac Pozniej mialem etap ze ostro podniecalem dziewczyny na pierwszych randkach i sex Tera to juz nie mam takich zajawek Jak dziewczyna mi sie podoba rozmawia sie swietnie i jest podobna do mnie to pozwalam sie tej znajomosci samej rozwijac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asdsadasdada
jak sie odezwie to nie miej dla niego czasu. niech on sie postara i pokombunuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jmijiojo;
w zyciu nie spotkalabym sie z facetem, ktory na smsa odpisuje luzik, masakra:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×