Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość facottii

Roaming w orange, jak to jest??

Polecane posty

Gość facottii

Patrze po tych stronach i nie wiem o co chodzi , od tego nawału informacji nie wiem juz jak to jest , co mam zrobić zeby mniej płacić dzwoniąc i piszac z czech do Polski. Mam telefon na karte , jak wykupic ten roaming?

Gość facottii
pomozcie bo jestem zielona :(

Gość lalaalla123
Roamingu się nie "wykupuje". Stawki są określone z góry. A "promocja" o którą chyba pytasz, dotyczy sytuacji, gdy, dzwonisz do osoby, która ma telefon w sieci czeskiej.

Gość facottii
Chodzi mi o to , ze ja jade za granice i za polaczenie z mojej karty orange na orange do polski za minute placi sie prawie 2 zl , nie ma czegos takiego , ze wykupuje jakis pakiet czu uruchamiam roaming i place taniej?

Gość nie ma nic takiego
stawki w roamingu są ustalane odgórnie dla całej UE, myk jest taki, że niektórzy naliczają co 60s, a nie co 1s jak to jest w połaczeniach krajowych. Stawka z roaming to prawie 30 eurocentów plus vat, odebrane mniej, ale nie pamietam ile. Wysłanie SMS niecałe 10 eurocentów. Proszę

Gość facottii
http://www.orange.pl/kid,4002009262,id,4002768574,title,roaming-Orange-Travel,article.html no ale widze ze tu na stronie orange mozna taka usluge wykupic w abonamencie, wiec cos jest...

Gość facottii
usluga kosztuje 9 zl za połączenia wykonane, odebrane oraz SMS-y w roamingu zapłacisz tak, jakbyś był w kraju po aktywacji usługi przez 3 dni stawki za połączenia oraz wiadomości tekstowe będą takie same, jak krajowe usługa działa we wszystkich pięciu strefach roamingowych

Gość ayris