Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nieco ambitniejszaa

Jacy ludzie decyduja sie studiowac na prywatnych uczelniach?

Polecane posty

Gość nieco ambitniejszaa

Ja jedynych jakich znam, ktorzy poszli na prywatne uczelnie, to sasiadka (mature.zdala przy 3 podejsciu), kolezanka (bo dziecko ma i chciala jak najblizej domu studiowac).

Gość ooopppkkkmmmm
no i?

Gość klinika prywatna
jest lepsza od państwowej bo tam dajesz piniadze do ręki a nie poprzez ręce

Gość klinika prywatna
chce żyć więcpłacę a chce być mądry nie płacę

Gość klinika prywatna
wiedza przekazywana zyskuje a piniadz traci

Gość tleeeenu
co za pytanie... studiuję na prywatnej uczelni, mimo że dostałam się na ten jakże zajebisty Uniwersytet Warszawski na wymarzony kierunek ale porównałam możliwości i uczelnia prywatna którą wybrałam moim zdaniem daje ich więcej. Nie żałuję, że ją wybrałam. Taka jest moja odpowiedź na pytanie. Aha, to że uważasz się za ambitniejszą bo studiujesz na państwowej uczelni... Hm.

Gość klinika prywatna
bo ust do uszu

Gość Evvvvvka
tak z pewnoscią dostałas sie na UW i wybrałas studia na wyzszej szkole zarządzania i grillowania. Moze nie wiesz ale złozenie podania na panstwową uczelnie nie jest rownoznaczna z przyjęciem, tak jak to jest na uczelniach prywatnych?:D Jakie to nowe mozliwosci dostałas, mozliwosc bezbolesnego przechodzenia na kolejne semestry?:D

Gość tleeeenu
Evvka pokazałaś właśnie poziom swojej inteligencji, pozdrawiam

Frustracją Evvvvka bije od Ciebie na kilometr, więc może sobie ulżyj i napisz, co się stało, że jesteś taka nabuzowana. Sesyjka nie poszła, czy po 5 latach okazało się, że gówno warte są Twoje studia przy naborze na etat? :D

Gość bejca8925