Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kiziaaaaa

PYTANIE BARDZO WAZNE!!!

Polecane posty

hej mam pytanie . mam 20 lat i planuje niedlugo dziecko w wieku 7 lat mialam operacje na zeza (teraz go nie widac az tak bardzo ale jak jestem zmeczona albo siedze dlugo przed komputerem to widac) jak bedzie wygladal moj porod ( naturalnie czy cesarskie ciecie ? czy poglebi mi sie wada wzroku lub zez jak bede rodzic silami natury ? a jak cesarskie ciecie to nie ? pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Woodkid.
Nie znam się na tego typu sprawach. Myślę, że skoro planujesz dziecko, powinnaś tą kwestię skonsultować z ginekologiem i okulistą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zez to co innego niz plusy czy minusy w dioptriach ktore mogą się od wysiłku pogłębiać. Zez to wada mięśni oka,moj mąż przeszedl 2 operacje i nigdy nie miał zalecanego oszczedzania się fizycznie itp. W sensie ze nie ma obawy ze od wysiłku mu nagle miesię oka puszczą, bo przeciez są przyszyte. Najlepiej skonsultuj sie z okulista ale wydaje mi sie ze nie masz przeciwwskazan do naturalnego porodu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość babajaga1000000000000
znajoma ktora tez tam cos ma z oczami ma 3dzieci i za kazdym razem miala cesarke.. ale to roznie jest pewnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezeli sa przeciwskazania do naturalnego porodu i zagrozenie to przy cesarskim cieciu juz nie ma zadnego niebezpieczenstwa ze wada wzroku sie poglebi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach