Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Arecki446

mechanika pojazdowa. Pytania?

Polecane posty

masz problem z autem? Odpowiem w miarę możliwości na wszystkie pytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Z nieba mi dziś spadasz
A więc moja astra 1.4 z 2001 (lpg + benz)roku ciężko odpala od wtorku, dziś juz ledwo ją odpaliłam. Zapalaja się kontrolki, a jak chce odpalić silnik to cisza. Jaki może byc powód?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alojzykwiatek
mam pytanie.Audi A6 2.5 tdi ,ale pompa a nie pompowtryski -tak ,wiem,to to audi z problemem smarowania,ale to nie jest kłopotem.Jest nim spalanie oleju,spręż ok ,turbina regenerowana,nie jest źle jadąc po mieści itd,problem jest jadąc ok 120-130 km/h,wtedy oleju ubywa,a jeżdzę na markowym .Dymku z tyłu nie ma,jakby to byłą benzyna,jedynie jadący za mną informował mnie ,że widząc ,że przyspieszam czuł lekki zapach oleju,ale dym czy coś -nie.Którędy może dojść do dostawania się oleju do komory cylindra?Każda ingerencja w auto jest kosztowna-dużo rozbierania,a każdy mechanik ma swoje teorie na koszt klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Z nieba mi dziś spadasz" wychodzi z tego co opisałaś,że prawdopodobnie zawiesił się tzw bendix czyli urządzenie na rozruszniku,wtedy czasem wystarczy puknąć trzonkiem lub innym przedmiotem w to urządzenie-ale może nie być dojścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Z nieba mi dziś spadasz
A możesz mi powiedzieć gdzie jest te urządzenie, w które trzeba puknąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z nieba mi dziś spadasz nie doczytałem początku-akumulator ile ma lat? i czy jest w nim elektrolit w ogóle? Kiedyś miałem podobnie i padnięte były łożyska czy coś w rozruszniku-on brał duży prąd z aku,co powodowało,że jak ciepło to jakoś odpalał,ale na zimno już nie-wizyta u elektryka aby pomierzył aku i pobierany prąd przez rozrusznik (moja poprzednia wypowiedź jest nieaktualna).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Z nieba mi dziś spadasz
Akumulator ma nie cały rok, więc to raczej nie to. Poza tym nie mam tak, że silnik "rzęzi" i nie chce odpalić, tylko jest cisza, z początku tak za 2-3 razem odpalał, a dziś męczyłam się kilka minut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bendix jest zamontowany na rozruszniku-ale w tym przypadku co opisałaś to on po prostu działa albo nie,raczej nie ma możliwości ,że powoduje utrudniony rozruch-przygasają kontrolki przy próbie odpalenia auta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ta Astra to słabo kręci? Przy włączonym rozruszniku gasną kontrolki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Z nieba mi dziś spadasz
Kontrolki się cały czas palą. Stacyjka po prostu nie chce wskoczyć na "drugie położenie" i odpalić silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w tym Audi. Jeśli niezauważyłeś spadku mocy to problem z olejem może być w turbinie.często przez nie spada ciśnienie smarowania. Jedziesz np 110 dłuższy czas a potem dajesz na jałowe obroty to aż kontrolka oleju zaczyna śię zapalać. Tak jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w tym Audi. Jeśli niezauważyłeś spadku mocy to problem z olejem może być w turbinie.często przez nie spada ciśnienie smarowania. Jedziesz np 110 dłuższy czas a potem dajesz na jałowe obroty to aż kontrolka oleju zaczyna śię zapalać. Tak jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w tej Astrze jak masz problem z przestawieniem stacyjki na rozruch to masz problem ze stacyjką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alojzykwiatek
to jest automat ,nie moge dać na jałowe,ale temat ciśnienia był przerabiany-jest ok.Nie mam uwag do auta,jest super tylko dlaczego muszę dolewać ok 1 litr oleju na 2000 km?Też obstawiam turbinę,mimo ,że była regenerowana w uznanym warsztacie to już nic innego nie przychodzi mi do głowy.Jedynie chcę jeszcze wlać odp preparat do cylindrów aby rozpuścił potencjalny nagar na pierścieniach-nie chce rozbierać silnika bo V6 jest kosztowne w te klocki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale jak by ci olej dostawał się od dołu przez pierścienie to by ci kopcił białym dymem nawet na postoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
co do tego Audi. Jest jeszcze możliwość poboru oleju przez prowadniki zaworów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Z nieba mi dziś spadasz
Jaki jest koszt naprawy jeśli to faktycznie defekt stacyjki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Z nieba mi dziś spadasz
Dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aw moim..
w moim aucie od kilku dni nieotwieraja sie z przodu drzwi ani z pilota ani na cypelek ani na kluczyk z centralnego zamka, wiec wchodze tyłem paranoja ;/ myslalam ,że zamarzły..ale trzymalam kilka dni w garazu i tez nic.. ;mam dośc wchodzenia i wychodzenia od tyłu;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja w na drugi dzień po kupnie auta pociągnąlem za klamkę i urwałem taki cypelek w zamku.i też się otwierały tylko od środka.fabrycznie on był zrobiony z duraluminium.kruche cholerstwo a że też był mróz to i pękło.dorobiłem stalowe i teraz jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aw moim.
w nor auto zrobią to i jaki koszt? tyle,że mi się nawet od srodka nieotwierają bo zabarykowane na cypelku którego do góry się nieda podnieść..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sdfgdsdsgfs
aw moim. masz jakieś auto z grupy vw?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aw moim.
nie opel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podejrzewam że w tym zamku coś pękło i trzeba będzie go wymienić. Wymiana do 100. Zamek możesz kupić na szrocie za grosze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja ostatnio przyznam, że byłem pozytywnie zaskoczony mechanikiem. Teść mi polecił www.centrumdiesla.pl, robili przegląd i nie zdarli ze mnie ostatniego grosza. Jeżeli ktoś jest z okolic Biełegostoku, może zajrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×