Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość heloiza999

kto sie zna na komputerach? kto mi doradzi notebook?

Polecane posty

Gość heloiza999

jw

Gość heloiza999
kurde, jaki drogi...ja bym chciała taki do 2000....funkcje standardowe, nic wielkiego....lekki

Gość heloiza999
hhdggd

Gość mądralla----
Helcia ja mam Asusa i nie psuje się, kupilam za 2500 już z oprogramowaniem (legalnym)parę lat temu

Gość heloiza999
przez neta czy w sklepie tradycyjnym? chcę taki malutki, lepiej nowy czy używany? co powinnam wiedzieć? co umieć określić przy zakupie, na co zwrócić uwagę? potrzebuję go do funkcji standardowych- edytor tekstu, mobilny internet...nie gram w gry. naprawdę, standardowe sprawy.... nie znam się mocno na kompach, wcale. tak optymalnie 1000-1200zł...max 2000

Gość heloiza999
a z jakim oprogramowaniem? i w sklepie intrenetowym, tak? słuchajcie- ja się całkiem nie znam na tym, haha;-p a sama sobie tam umiałaś wszystko poustawiac?

Gość znowu 10 osób pisze..,,,.
malutki tzn. chcesz netbook czy notebook ? do podstawowych rzeczy kupisz za max. 1300zł szukaj tych bez dedykowanych kart graficznych.

a netbooka to i bez wbudowaneog modemu gsm za 850zl

Gość mądralla----
ja mam z procesorem Pentium, standard taki..w promobile.pl kupilam. Sprzedają też stacjonarnie. Windowsa mam XP. Teraz komputery potanialy. Ja kupowalam 5lat temu to mnie to tyle kosztowalo a teraz może i taniej. Nie kupuj używanego, bo możesz trafić na poleasingowy po jakimś handlowcu co mu upadł na ziemię albo coś. Ludzie nie szanują sprzętów pracodawcy

Gość mądralla----
notebook, normalny. nie kupuj małego, bo cię będzie taki mały ekran męczyć i oczy się niszczą. Toshiby są droższe, ale dobre. Acer mi odradzali, że obudowa pęka. System mi ktoś z rodziny instalował.Aha i antywirus do tego na 2lata mam osobno kupiony.

Gość mądralla----