Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość werweka

Jak rozpoznać skurcze porodowe?

Polecane posty

Gość werweka

Czy są podobne do bóli miesiączkowych? Jestem w 37 tc i dziś mocno boli mnie podbrzusze. Czy to już to? Pytam, bo to moja pierwsza ciąża i jestem kompletnie zielona

W sumie to ciężko stwierdzić. Ja poczułam że coś mi tam "ćmi" w podbrzuszu i jak poprosiłam męża żeby mierzył czas na zegarku, to się okazało że jakoś dziwnie regularnie jest. Jak było co 5 min to pojechaliśmy do szpitala, ale w sumie to mnie nie bolało tylko tak właśnie coś jak na miesiączkę. Natomiast jak już przyszło co do czego i były te porządne skurcze porodowe to odczuwałam je jak skręt jelit przed rozwolnieniem albo grypą żołądkową :D

Gość werweka
dziękuję za odpowiedź Zażyłam no-spe, ale jak mi nie przejdzie, to pewnie pojadę do szpitala. Ale może poczekam do rana, chyba że ból się nasili

Gość szatyyyyyynka27
Ja miałam tak.najpierw dwa dni ból brzucha jak przed miesiączka po dwóch dniach skurcze takie jak na okres-na poczatku później staja sie coraz silniejsze

Gość rararararar
nigdzie jeszcze nie jedź, to za szybko - jak to Twój pierwszy poród to możesz kiblować w szpitalu jeszcze dwa tygodnie... Pobolewanie jak na okres może oznaczać że szyjka zaczyna się zmiękczać lub rozwierać ale to może trwać jeszcze ze dwa tygodnie... Skurcze powalą Cię na ziemię - nie będziesz w stanie stać na własnych nogach, nie będziesz w stanie w trakcie skurczu mówić bo nie będziesz potrafiła złapać oddechu... Jak takie jak opisuję skurcze się u Ciebie będą pojawiać co ok. 7 minut to wtedy jedź do szpitala...

Gość werweka
Dziękuję jeszcze raz :) Na razie się uspokoiło, obudziłam się bez bólu. Pewnie to jeszcze zupełnie nie to.

Gość a ja........