Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Konik12cm

(nie)normalna czas nakarmić zwierzę .

Polecane posty

hihi :D :D :D koniku żyjesz jednak! :) to, że Animals się zainteresował Tobą koniku, to zrozumiałe, ale że nie zrobiło tego żadne młode dziewczę z Kafe.... jestem zdumiona panującą tu znieczulicą :O

Nie lubię udzielać dobrych rad . A co z naszym galopem zła kobieto ? Pewnie znowu stajnia i siano ?

siano jak wynika z tamtego topiku jest barrrdzo wazne mój koniku... koniku a Ty po wczorajszym zejściu czujesz sie na siłach aby galopować?

Gość z tyM konikiem najpierw
pocwicz na padoku ,niech się nauczy kto jest Jego Panią:D

na czym? 😭 nie znam się na ujeżdżaniu, tak mi się życie ułożyło, że zawsze trafiałam na doświadczonego ogiera....koniku a jak ja Cię skrzywdzę? COŚ Ci złamię? :O

No dobra zapomnij . Może innym razem . A tak wogóle muszę wyjść . Sory . Ale mogło być ciekawie .

słodka (nie )moralna :) stopke zostawiłem, znudzila mi się, szukam nowej :) czas na zmiany, wiosna .! będę miał fajniejszą tylko muszę chwilę odpocząć ;)

cukierku nie mów głośno, że jestem słodka. bo mnie z biura wyrzucą! tam pracować mogą tylko perwersyjne i ostre suki! szukasz inspiracji? hmmm... może cos z DM? wlaśnie czytam że w lutym będą w łodzi. tylko ceny biletów są #@$%$&^#%@$ 😠 jak nie DM to może Emeli Sande?

(nie )moralna Ja dziś sobie rano w aucie słuchałem na max vol, na dzień dobry -Chemical Brothers -hey boy hey girl :)tak na przebudzenie zamiast czegoś do kawy :) Perwersyjna i ostra Suka -to brzmi słodko ;) Chyba się obliżę!

o! dziękuję. jak wywala mnie przez cukierka z biura, to może zatrudnisz mnie w dyskrecja.pl? ;) asortyment ciekawy, nie powiem...